torsdag 3. juni 2010

Hallo,hallo der ute!! Noen som husker meg.....:)??

Utrolig lenge siden forrige innlegg her!! Har nesten glemt hvordan dette gjøres;) Blogging har dessverre absolutt siste prioritet for tida......

I dag har jeg lyst til å vise konfirmasjonskortet som jeg lagde til Fridas konfirmasjon.


Har brukt ark fra Papir i Hjertet, Heartfelt Design. De er nydelige! Ellers har jeg gått amok i blomsterbeholdningen min....hihi.....

Formet blomstene som et hjerte og festet en blonde rundt.

Her er kortet satt opp slik det stod på gavebordet. Måtte skjule teksten som var skrevet inni, så det ser litt rart ut på bildet. Rakk selvfølgelig ikke å fotografere før jeg hadde skrevet.....
Takk for at du stakk innom bloggen min. Take care!!!

34 kommentarer:

Pysselbus sa...

Åhhh, vilket vackert kort!! Jättefin idé med blomsterhjärtat! Frida blev säkert glad för sitt kort!

Ha det bra!
//Linda

craftyb sa...

This is simply beautiful...i absolutely adore all those flowers! bx

Unni sa...

Åh så vakkert!!!!!! Har helt blomsterdilla selv for tiden, så dette var til stor inspirasjon:)
Unni

Wenche sa...

Åhhh du milde måne...dette var utrolig lekkert, Hanne. De blomstene var så lekkert satt opp med nydelig blonde til. Det vakreste hjertet jeg har sett!!
Håper vi får se mer til deg fremover :0)

Klemmer fra Wenche :0)

Knerten sa...

Ja, Hanne, vi husker deg :-)
Kjempelekkert kort du har laget her. Fin ide med å la blomstene forme et hjerte og være motivet !

Scrappellen sa...

Jaaa, husker ihvertfall aalle de LEKRE kortene du lager:)).- Dette tar kaka, for et fantastisk nydelig Kort/blomsterverk!! Likte ALT:).
Kunne tenkt meg å prøve på noe lignede, er det greit for deg..bare jeg ref. til dine kort?:)
Jeg liker igrunnen alt du lager..hihi. Både farger, motiver, opsett:)
Nok superlativer for idag..hihi
Ha en strålende dag videre.
Klem,Ellen

Randi Th. sa...

Så koselig at du er "tilbake"!!!
Dette kortet var fantastisk nydelig. Tenker hun ble glad for det.

Ha en flott dag!

-klem-

Dena sa...

Hanne! I've missed you! I was just about to email you this week and see where you were! I hope all is well.
I love your pretty easel card! What a great idea filling a shape like that with flowers!!!! Beautiful!
Hugs, Dena

Hilde sa...

Hærlig Hanne!!
og ja, jeg kommer garantert til å lifte dette!!!!

Heidi sa...

WOW, NOE SÅ NYDELIG ♥
Lekre farger og så stilig gjennomført, tror det er noe av den lekreste blomsterpynten jeg har sett:)

ha en flott dag!
Klem fra Heidi:)

❤ Kaia sa...

Ååå, så lekkert....
Nydelig med alle blomstene..
Jeg må på blomstershopping, har "nesten" ingenting (hørt den før?)
Nydelig oppsett, og så lekkert å ha på gavebordet da....
Klem fra Kaia

Tone sa...

Fantastisk Hanne!!! Det hjertet ble jo bare nydelig - og det symboliserer jo så godt for hva vi føler for ungene våre:)

Jeg har konfirmant neste år, og har allerede begynt å tenke "planlegge litt";)

Ønsker deg en fortsatt flott torsdag:)

Klem fra Tone:)

Therese sa...

Hakke glemt deg nei;), lurte faktisk på her for litt siden når det kom til å komme noen lekkerbiskner fra deg igjen. Og det gjorde det virkelig. Guri, så lekkert dette var. Så vakkert med hjerteblomster anordningen. Og pyntepapiret var helt magisk. Klem :)

MonaV sa...

Dette må jeg "herme" etter en gang Hanne, for fy søren.....at det går an å lage noe så flott!!!
Det er det bare du som klarer!!!

Hanne sa...

Klart vi husker deg ;) men det rare er at i dag har jeg tenkt sånn på deg! Jeg tenkte at hvis det ikke kommer noe livstegn her snart, skal jeg skrive og høre hvordan du har det! Tenkte jeg. Og så kom det jammen DET lekre kortet! Milde moses, så heldig Frida er, du verden, så lekkert det var! En kjempeidé med det banneret over hjertebuketten, dette inneholder en stor liftefare ;)

Jeg har jo ikke besøkt noen blogger på lenge, men gratulerer med vel overstått likevel. Regner med at alt har vært stor stas!

God klem fra navnesøstera, som er veldig glad for å ha deg her igjen :)

Stempeltiger sa...

What a GORGEOUS card Hanne!
I love the soft colors and the fab flowers. Great work as always.
Wish you a nice day.
Lots of hugs, Swantje

RitaK sa...

Ingen fare Hanne, klart vi husker ei sånn dyktig og hyggelig dame som deg :-))) Nå er konfirmasjonen vel overstått, så nå kan du senke skuldrene... Håper dere koste dere masse, og at konfirmanten sjøl var fornøyd med den store dagen. Superdupernydelig kort du hadde laget :-)

Riet sa...

Ohhh wowww Hanne,So beautiful card,i love your flowers and your papers.
So gorgeous details and colours.

Hugs Riet.xx

Gro sa...

Kun en ting å si WOW WOW WOW!!!!!
Fantastisk flott. Den blomsterdekorasjonen er jo bare nydelig!!

Ha en fin helg!
Gro

Hege sa...

Det går jo ikke an å glemme en sånn tusenkunstner som deg, Hanne!!! Fy flate for et lekkert kort! Ser flere enn meg ser "lifte-verdien" i dette, ja... KNALLIDÉ!!! Håper både konfirmant og foreldre hadde en fin dag- gratulerer med vel overstått!!

Klem Hege

Pinklady 68 sa...

Utrolig nyyyydelig konfirmantkort! Rå lekker blomster pynt!!! Det flotteste kortet på gavebordet garantert:-)

Ha en fin sommerkveld! Klem Laila.

Hildegunn sa...

For et nydelig kort! Herlig med alle blomstene, og lekkert oppsett! Utrolig flott både på utside og innside!

Ønsker deg en fin helg!
Klem

Mette sa...

Dette kortet er i en klasse for seg, det er nok det nydeligste kortet jeg har sett, helt utrolig flott! Jeg har jo vært så heldig å sett det irl!!Veldig hyggelig at du er tilbake i bloggverden:-)Jeg har ikke vært så aktiv selv den siste tida, må prioritere å nyte denne flotte årstida.Takk for en koselig prat i dag:-)
God helg:-)
Klem Mette

Anonym sa...

Jeg husker deg Hannemooor:)) Så flott at du er tilbake=) Og for et herlig lekkert kort!! Som alltid:) klem Cathrine

Marte sa...

Dette var veldig flott og romantisk synes jeg :) Herlig med en hel haug av blomster!
Klemmer fra Marte

nergele's puslerier sa...

Å,jada visst husker jeg deg,dette kortet var jo bærre lækkert-helskjønt...det blir nok sikkert en kopi av dette om ei stund..

Jeg håper mottageren setter pris på ett så flott kunstverk...

Klem fra hilde johanne

Cheryl sa...

OMG this is magnificent,beautiful colours and floral arrangement!!! Stunning!!
Hugs xx

Jorunns hobbyblogg sa...

Hei!

Noe så fantastisk nydelig!!

Jorunn

Marianne sa...

Glemmer ikke deg, vet du! Godt å se deg på toppen av blogg-rollen min igjen!
Kortet er lekkert, og kjempefint med alle de forskjellige blomstene! Du burde delta i utfordringen hos Nordsalten - det er «Flower power» som er temaet nå.
Ha en super helg!
♥ Marianne

cre8ivecrafter sa...

This is Stunningly Beautiful! Love your work!! I posted your link on facebook and tweeted about it on Twitter.

maska sa...

For et herlig kort. Masse blomster som blir et lekkert hjerte.
Flotte farger.

Solveig sa...

Aldeles nydelig!!!

Ha en fin søndag!

Iren sa...

Heia Hanne det går jo ikke ann til å glemme deg ;) Slik er det nå for noen og en hver av og til at en ikke kan blogge hele tiden ;) Har jo selvfølgelig savna deg og kunstverkene dine ;)

Så var det et super lekkert kort du har laga nå da!!! Så nydelig med alle de blomstene og så nydelige farger :)

Klem

May-Bente sa...

Må bare si det .....å fyttikatta dette var lekkert!!!!!

Jeg har en bestilling på bryllupskort...kan jeg lifte???
Klem:))