torsdag 16. juni 2011

Bursdag igjen:)

Tusen takk for alle kommentarer jeg får av dere. Kjempeglad for alle sammen.

 Et kort innlegg (tror jeg) fra meg i dag. Er akkurat kommet hjem etter vitnemålsutdeling på ungdomsskolen. Tenk at Frida er ferdig med ungdomsskolen og starter på videregående til høsten! Utrolig så fort tida går...

Så over til dagens kort. Det er laget til Karens venninne som fyller 8 år i dag. Hurra!

 Nok et kort med Magnoliamotiv:)

 Tilda er stemplet på akvarellpapir og malt med Distress Ink. Rundt motivet har jeg brukt et stempel fra Stempelglede.
 Jeg synes at dette er ett av de desidert søteste Magnolia-motivene. Noen som er enig?
 Tenkte å bli med på utfordringen hos TOMIC denne uka. De vil se fargene HVIT,ROSA og BRUN. Siden jeg ikke har så mye brunt på kortet mitt, måtte jeg ta dette bildet. Blomsterpotta og Tildas hår er i alle fall brune....:) Og i tillegg har jeg stemplet med brunt rundt motivet, som dere så på et bilde lenger opp. Håper det er nok til å bli godtatt i utfordringen.
 Sommerfugl laget med DooHickey-die fra Magnolia. Den har fått litt sverte og glitter.
 Den store rosen er fra Prima, de små fra Papirgleder. Epleblomster fra Kort og Godt. Roseblad stanset ut med MS-punch.
 Små klistrebokstaver fra Adornit. Og minihjerte-perler.
 Mønsterark fra Inkido. Helt nyyyydelige.
Og som vanlig enkelt på baksiden også:)
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

33 kommentarer:

Renates hjørne sa...

Flott kort! Det er desidert mitt favorittstempel også. Så lett å bruke til alle aldre. Ikke for søtt, men likevel søtt:)

Anne Bente sa...

Åh.... hvor er den dog utrolig smuk, som altid lækre farver, pynt og detaljer

klemmmm

CraftyC sa...

Your card is gorgeous and beautifully embellished. Love the pretty colours!
Clairex

MonaV sa...

Alltid like søtt og yndig fra deg Hanne. Kortene dine er en fryd å se på.
Alt matcher og alt er like delikat.

Klem:)

Marga sa...

Wauuww great card. I go follow your blog you have so many nice things to see.

Hugs Marga

Christina C. sa...

WOW!
What a beautifully stunning work of art! Love, love the subtle colors and the luscious papers!

Scrappelise sa...

Å, det er så fiiint Hanne! Enig i at denne Tildaen er søt og har hun fått så nydelige farger og pynt der hun står! Klem Anne Lise

Karen sa...

Absolutely stunning!! : )

Dena sa...

Hey, hey Hanne! BEAUTIFUL!!! The Doohickey are sooooo cute on here. Love that butterfly! Yes, I think this little lady is cute too, one of my favs.
Have a wonderful weekend!
Hugs, Dena

Anneli Mellstrand sa...

Ett helt ljuvligt underbart kort ,
framför allt motiv och färgläggningen på henne ......

Kortet är så välarbetat....

Trevlig helg

//anneli

Anonym sa...

Beautiful card Hanne! Such a lovely image and gorgeous colours.

Hugs Jannie

Janne sa...

Kjempeflott kort ☺ Den sommerfuglen var lekker ☺

Mette sa...

Dåne,dåne....utrolig vakkert!! Delikat i farger og pynt,og råsa er jo bare lekkert!! Tilda er jo kjempesøt:)

Gleder meg til lørdag:)))))


klemmmmm

Filharmonica sa...

Alldeles nydelig Hanne :-))) Håper alt står bra til hos deg.
Klem

Camilla sa...

Kära Hanne!
Wow!!!
Vilket vackert kort, sagolik målning och fint sammansatt med papper och dekorationer.
Och dom små bokstavs märken är ju hur söta som helst.
Som alltid så gör du så vackra blomster grupper. Tusen tack Hanne för all härlig inspiration som du delar med av dig. TACK för att du ville vara med hos TOMIC denna veckan med detta fina kortet.
Många kramar Camilla

Maria Therese sa...

Nydelig kort!!

Kris-design sa...

Ett kort som gir meg inspirasjon, takk - helt nydelig :)

dagala sa...

I love ur card. I will be ur often gwuest:) can u tell me from where u have so amazin butterfly? Thx.

Debbie Dolphin sa...

Oh WOW fantastic
Perfect for our Challenge. Thankyou so much for joining us at TOMIC
Love Debbie xx

HenP Produkties sa...

A very nice card, so romantic and so detailled.
Greetings Hilde & Petra

Hege sa...

Jeg blir bare helt matt jeg, Hanne! Sjakk matt!!! Du tryller fram det ene vakre kortet etter det andre- og du får det til å se så fordømt enkelt ut??? Irriterende 100% perfekt hver gang (det er selvfølgelig et kompliment)!!

Jeg gleder meg til i morra! Vi ses da!

Klem Hege

Therese sa...

Nydelig! Og, ja...motivet er utrolig skjønt. Fargelegginga er nyydelig! Vakre papirer og masse flotte detaljer. God helg! :)

Marijke sa...

Very lovely and Gorgeous card!
Love your colouring!
Hugs,
Marijke

Anonym sa...

What a BEAUTIFUL and BREATHTAKING card you have created here! I love everything about it! Thanks for joining us at TOMIC this week! hugs, Angela

Riet sa...

So wonderful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Karita sa...

Hi Hanne! :)
Oh My Gosh - your card is so gorgeous :)
Tilda looks so pretty and your colouring is perfect. I love the way you´ve coloured Tildas hair - looks so alive :)

Have a fantastic weekend.
I hope it isn´t raining in Norway. We have terrible weather here in Finlnad..

Hugs,
Karita

angelwhispers sa...

What a fabulous blog!!! Such pretty work and just so much inspiration I love it and your colouring is just amazing!!! Love it Chanelle xxxx

Kristine og Elisabeth sa...

Skikkelig fint kort!
som alltid

RitaK sa...

Synes rett og slett ikke det kortet var noe fint jeg Hanne... og jeg finnes ikke det minste misunnelig på fargeleggingen din heller!!!
(Regner med at du skjønner at jeg er mektig imponert som vanlig, og bare falt for fristelsen til å erte deg litt, hihi...)

Lillemor sa...

Grattis till Top 5 hos TOMIC!
Du har gjort ett aldeles underbart sagolikt kort!
Kram Lillemor

Pet73 sa...

This is stunning! So beautifully done!

Louise sa...

Wow vilket kort du har gjort. Vilka detaljer och sen få ihop det på detta underbara sätt.

Kram Louise

nergele's puslerier sa...

Det er bare en ting å si "når skal du slutte og imponere da"- dette er helmax Hanne...superflott..