fredag 1. juni 2012

Dt-bidrag Papirpkenes Verden, sommer!


Det er tid for ny utfordring hos Papirpikenes Verden. Denne gangen er temaet SOMMER. Og du skal la deg inspirere av et bilde.


Jeg har laget et posekort på en hvit papirpose.

 Dette er bildet som du skal hente din inspirasjon fra. Jeg ble veldig inspirert av fargene og det lille bildet med is på:)

Får du lyst på is om sommeren?? Det får i alle fall Mallory.... Hun er et digitalmotiv som du finner HER. Jeg har fargelagt med Copics i følgende farger:
Hud: E0000-E000-E11-E21
Hår: E31-E33-E35-E37
Topp:C00-C1-C3-C5
Bukse: B0000-B12-B93-97
Sko: E30-E31-E33-E35-E37-E41-E42-E44-E47
Is: E31-E35-E37-V0000-V000-R81-85-RV95
 Og så må du ikke glemme fotoapparatet!!! Mange øyeblikk som er verdt å forevige om sommeren..... Søt charm som du får hos Papirpikene.
 Diverse blomster fra mitt "lager"...... Poststempel fra Kort og Godt. Her kan du også se at jeg har laget juksesøm med rissehjul langs kantene på panelene.

Mønsterark er fra Papirgleder . Diverse blonder og litt osteklut har jeg også brukt. Kantpuncher fra Martha Stewart.

Håper dette ga litt inspirasjon!
Gå inn på Papirpikenes Verden og se de flotte bidragene fra de andre Dt-pikene.
Og bli med på utfordringa, ingen grunn til å nøle:)

8 kommentarer:

Hege sa...

Wow, wow, wow, Hanne!!! Dette kortet er bare himmelsk! Ikke bare fikk jeg lyst på is, men jeg fikk lyst til å fargelegge min Mallory som jeg har liggende på PC'n, men som jeg aldri har fått prøvd meg på enda...

Ses i løpet av dagen!!!

Klem, Hege:)

Anne sa...

Så nydelig!
Elsker fargene, og alle blondene er såå lekre. Herlig motiv. :)

Klem, Anne.

Riet sa...

So wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Karita sa...

WOW!!!! Hanne, your card is amazing!
First of all your colouring is absolutely fantastic!! I could look at it for hours my friend :) You´re an artist!
And your card design is fabulous as always :)
I love it!!

Wishing you a lovely weeekend :)

Hugs,
Karita

MonaV sa...

Utrolig flott igjen Hanne:):)
Tror nesten jeg begynner å miste ord for å beskrive det du lager.....men flott til 1000!!!!

Yvonne sa...

Wow, this is awesome!
hugs Yvonne

Filharmonica sa...

Rålekkert....igjen!! :-) Ha en flott helg!

June Nelson sa...

Wow wow wow just soooo amzing, wonderful love it clever lady, its a fantstic card and asalways perfect colouring huggies June xxx