torsdag 20. juni 2013

Gammelt nytt......

Har fortsatt igjen masse ting jeg ikke har vist her på bloggen fra jeg var gjesteartist i Ett Trykk i fjor.... Tenkte at det passet å vise det nå, siden det er litt sommerlig:) Bedre sent enn aldri...;))

Her kommer et vennekort laget på matavfallspose.


Har malt posen med hvit akrylmaling før jeg startet med dekoreringen.

Blonder, osteklut og blomster. Me like:)

Lagde en "trebretting" av denne posen. Slik ser det ut når en åpner første sida. 
Tekster fra Kort og Godt og mønsterark fra Maja Design Vintage Basic Summer.

Kortet helt brettet ut, med fargelagt motiv!
Diverse poststempler fra Kort og Godt.

Motivet er digitalt fra CC design. Fargelagt med Copics.

Skrivefelt stanset ut med QK dies.
Pebbles med motiv fra mønsterarket.

Teksten på framsiden er fra North Star. Blomster fra Kort og Godt og WOC.

Håper alle får en strålende flott sommerdag!
Ser ut som det kan bli litt solskinn her i dag. Krysser fingre!!

17 kommentarer:

Sol sa...

Åh.. så nydelig... Og ikke minst Lekkert!.. Vakre papirer og bånd..Herlige fargetoner og så stilig kombinert med stempler og de to peppbleséne med Design Papir var så søte! :o)

RitaK sa...

Skikkelig sommerlig dette kortet Hanne, og så flott med blonder, hjerter og pynt på alle sider :-) Håper du nyter sommerdagene. Klem fra meg til deg

Scrappelise sa...

Så nydelig som bare du kan! Ha en fin helg - klem fra Anne Lise

Danica sa...

This is so beautiful, gorgeous card
hugs Danica

Unknown sa...

Hi I like your card very very much, its the most beautiful card I have seen in this month!! Great work great paper, Gr Ageeth xx

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Heidi sa...

Utrolig lekkert med masse flotte detaljer som vanlig fra deg.
God helg!

Synnøve sa...

For et aldeles fornydelig posekort, Hanne:) Nyyydelig pyntet og DEN fargelegginga, da!!!
God helg til deg og dine:)
klem, Synnøve

Scrappelise sa...

p.s. så koselig å "se" deg igjen Hanne! Og mens jeg er her, det du har farglagt her er aldeles utrolig flott! (var bare det jeg ville si)

Susy sa...

Ljuvligt vackert!

Önskar dig en härlig sommar!

KRAM SUSY

Inger Harding sa...

Wowww for et fantastisk vakkert og nydelig kort!!!!
Liker det kjempemye! :)

♥ klem, Inger

Unknown sa...

Virkelig flott dette kortet her, hvem skulle vel tro at en avfallspose kunne bli så lekker :-)

Nydelig pyntet og fargelagt <3

Klem

Kjersti sa...

Nydelig kort Hanne, lekre farger og så fint med det lille motivet inni!
Håper du har en fin sommer så langt!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Fantastisk lekkert!!!!!! Jeg bare elsker å komme inn her og suge til meg masse inspirasjon :) Du er så flink!
God sommerklem fra Heidi

Meretekj sa...

NYDELIG! Klem fra Merete

Danica sa...

Absolutely stunning!!! Gorgeous!
Hugs Danica

Dortesjs sa...

awww wonderful and adorable. Jeg er nu følger af din blog du giver mig inspiration dine kort er helt vidunderlige