tirsdag 17. september 2013

Til konfirmant igjen....

Tusen hjertelig takk for koselige kommentarer på det forrige innlegget mitt. Dere er gode!!

I dag viser jeg et konfirmasjonskort i shabby chic stil laget på bestilling til jentekonfirmant.
Kortet er laget på en matavfallspose og jeg har brukt herlige mønsterark fra Maja Design Summer Basic Collection.

Advarsel: Bilderas følger!:)!

Nok en gang ble det et blomsterhjerte. Enkelt å lage når hodet er tomt for andre ideer!

Jeg har malt kantene på posen med hvit akrylmaling.

Krøllroser fra Kort og Godt.



"Frimerker", knapper, blonder, turkis og rosa..... Her snakker vi om favoritter!!;)



Noen gode ord til konfirmanten. Tekststempel fra Kort og Godt og tekststrimler skrevet ut fra pc.

Litt plass til å skrive hilsen til konfirmanten.

Plass til å feste pengegave. Ganske enkelt en strimmel med mønsterpapir som jeg bøyde litt og limte fast i kantene.


Tusen takk for at du tok en titt!!

Slenger meg med på et par utfordringer med dette kortet også:



15 kommentarer:

Åse-May sa...

Kanonlekker....:)

Hjørdis sa...

Vældig fint shabby kort ! 1000 tak for at du deler med os på Card and scrap :0)

Hjørdis DT

Hilde sa...

Oj oj så fint dette var Hanne!!!
Elsker de arkene!!

RitaK sa...

Kortet ditt er veldig vakkert Hanne, og så lenge det ikke er de samme som får blomsterhjerte "hver gang" går det nok helt fint vil jeg tro... Tenker konfirmanten var både glad og imponert over dette lekre kortet jeg :-) Diger klæm til deg fra meg

Heidi sa...

Et kjempelekkert kort med masse flotte detaljer i Hanne-stil!

Synnøve sa...

Nyyyydelig kort, Hanne:) Herlig innlegg!!
stoooor klem,
Synnøve

unni's scrappeboble sa...

Heilt fantastisk kort du har laget og alle siden like fine :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Card and Scrap

Marlies sa...

A beautiful creation! Lovely papers and so pretty with the lace and buttons! Marlies

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig kort! Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
Merete

Hege sa...

Lekkert konfirmasjonskort!

Takk for at du deltar hos Cherish This!

:-)
Hege

Ida sa...

Tenk at å kombinere Maja med matavfall, kan bli SÅ lekkert!:))
Ida

Meretekj sa...

Lekkert-lekkert!
Klem, Merete

Henrikke sa...

For et nydelig kort du har laget Hanne! Så utrolig flotte farger :-)

Lisa sa...

Lekkert kort !!!

Klem, Lisa :-)

Unknown sa...

Nyydelig kort! Hvor har du fått tak i det stempelet: "100% håndlaget av .."? Syns det var så stilig :)