fredag 1. november 2013

På glattisen....

Juhuuu!!
Endelig kom denne lekre skøytediesen hjem til meg !!
Og ikke nok med det....... Jammen har jeg fått brukt den også....hoho...:)

Dette kortet lagde jeg på Totentreff forrige helg. Deltok for første gang på dette fantastisk koselige treffet og det kommer garantert ikke til å bli den siste. Tusen takk til kjempedyktige damer som arrangerer og til alle gale og morsomme scrappedamer som deltok. GØY!!!

Men, over til kortet igjen......
Hentet masse inspirasjon til kortet mitt hos Hilde:)

Har prøvd å fotografere kortet i flere dager nå for å gjengi riktige farger, men får det ikke til....
Uansett.... Har brukt mine favorittark fra Poppydesign, de er fra en tidligere julekolleksjon. Har nesten ikke råd til å bruke de...
Kantpunch fra Panduro.

Skøytene har fått " pelskant" på. Husker jeg hadde det da jeg var lita...hihi.. Brukte noen ekstra tykke piperensere som jeg hadde liggende.

Har lekt meg med Fran-tagè og snømaling.





Ønsker alle sammen ei riktig god helg!
Tusen takk for at du titter innom:)

18 kommentarer:

Meretekj sa...

Utrolig delikat, og lekkert julekort,
Den diesen er så flott!
Klem, Merete

Anne sa...

Så lekkert kort, elsker skøytene og pelskanten!

Det med fargene er et problem nå som det er så mørkt, og er det gråvær så blir bildene lett blå. Det er uansett bedre enn gulfargen som kommer av lampe-lys. ;) Lekkerheten vises gjennom!

Klem, Anne.

RitaK sa...

Kjempelekkert og veldig forseggjort skøytekort Hanne ;-) Så bra du koste deg på Totentreff og vil bli med neste gang også, gleder meg allerede jeg :-)))

Pinklady 68 sa...

Å, så lekkert kort!! Nydelig layout og farger!!
Moro på treff:-)

Ha en fin helg!
Klem Laila.

Hilde sa...

Vakkert som bare det!! Jeg elsker kortet ditt og jeg elsker skøytene!!

Håper du får en flott helg!

Stor klem!

Synnøve sa...

Såååå nyyydelig, Hanne!!! Herlig med kanten på skøytene, det husker jeg også at jeg hadde :)) Nå ble jeg skikkelig inspirert til å prøve min dies også :))
Ha en super helg :)
stor klem, Synnøve

ania sa...

Cudowna praca, a łyżwy... Jak prawdziwe!

Marita sa...

Et fantastisk flott julekort, og den diesen var jo bare lekker♥.

Klem, Marita

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort Hanne!
Delikat og lekkert:)
Klem, Heidi:)

Guri sa...

Lekkert vinterkort!

Heidi sa...

Dette var jo bare helt nydelig!!!!! Jeg har akkurat kjøpt denne diesen på ebay og gleder meg til den lander i postkassen min :) Og her fikk jeg masse deilig inspirasjon, så det blir nok noen julekort fra meg i år med slike skøyter på! Hva slags maling har du brukt? Og hvilken farge har du brukt på papiret til skøytene?
Og det med skinnkant husker jeg også at jeg hadde på mine skøyter da jeg var liten <3

Klem klem

Chris sa...

Hi Hanne, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

Kjersti sa...

Så lekkert Hanne! Takk for ei trivelig helg…selv om det er lenge siden nå:)
Ønsker deg ei trivelig førjulstid!
Klem fra Kjersti:)

Kjersti sa...

Hei Hanne! Titter som snarest innom forå ønske deg ei god jul og godt nytt år! Så sees vi vel på treff etter hvert…;)
Klem fra Kjersti

Cino sa...

Lekkert kort i sarte farger! Ønsker deg en fortsatt fin jul!

Klem, Veronica

Maalaimalar sa...


Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Local Tamil News

devid john sa...

Download captain america 2 : www.captainamerica2thewintersoldier.com/

zunaira mehar sa...

Can you give some more information on this subject?
Cardsharing Server