fredag 1. mai 2009

Litt treg... StampARTic Second Challenge April

Jeg beklager at jeg er så innmari treg med denne blogginga om dagen. Kanskje jeg må skylde på det fine været vi har...? Har ikke noe imot fint vær altså, det blir bare ikke noe særlig blogging eller kreativ utfoldelse av det. Men, nok om det. Det jeg egentlig skulle fram til, var at jeg vant StampARTic Second Challenge April!!! Jippiiiii! Slik så mitt bidrag ut:
Du kan se resten av kortet HER.
Tusen takk til dere dyktige damene i DT som stemte fram kortet mitt. Jeg synes det er kjempemoro å vinne :-)
Har litt prosjekter på gang, så kanskje det snart blir en oppdatering her. På tide...
Så til alle dere som er innom bloggen min og legger igjen koselige kommentarer: det setter jeg veldig pris på. Tusen takk!
Ha en flott dag!

7 kommentarer:

Riet sa...

What a beautiful card Hanne,l love the stamp and papers.

Hugs Riet.x

Ewonne sa...

Jag förstår att du vann!!! Kortet är ljuvligt ♥♥♥ GRATTIS!!!

Nancy sa...

Gratla:O) for et utrolig flott kort! Den farge sammensettingen er skjønn;O)
Kos deg idag!

Annita sa...

stort tillykke Hanne
god weekend :-)

Sissen sa...

Grattis!! Kjempefint kort..

Dena sa...

Congrats, you deserve it. This is a beautiful card.

MonaV sa...

Gratulerer!!!
Skjønner godt at du vant med dette kortet.
Kos deg videre i finværet i dag...det gjør jeg:)

Klem