fredag 27. november 2009

Stempelglede handmade card contest

Jeg måtte bare gripe sjansen og bli med på konkurransen i bloggen til Stempelglede. Jeg synes Stempelglede-stemplene er utrolig flotte og anvendelige. Har ikke så stort utvalg, så noen flere hadde vært kjærkomment:) Du kan lese mer om konkurransen HER, eller klikke deg inn på sidebaren min.

Her er i alle fall mitt bidrag. Har laget et bursdagskort. Stemplet med swirler fra bryllupsstemplene langs kanten av mønsterarket.


Festet motivet til et bokpapir som igjen er festet til en Spellbinderramme. Har rufset og brukt myyyyyyyye Distress på alle kanter.

Rosene er farget med Distress, vann og Perfect Pearls. Limte dem oppå en fjær fra Panduro.


Her ses swirlene litt bedre.


Innsiden med skrivefelt. Det blågrå mønsterarket er fra MME.



På baksiden av kortet har jeg festet mitt navnestempel inni et av stemplene fra Min venn- kolleksjonen.
Så er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste:))))
Snart klart for førjulsfest sammen med 55 førsteklassinger og deres foreldre og søsken i klassen til yngstedattera. Håper at jeg orker en bloggrunde senere i kveld! Er så spent på å se alt det fine dere lager......
Og til slutt må jeg takke for alle kommentarer. Jeg blir så glad av å lese dem:)



16 kommentarer:

Oxana sa...

Nydelige kort med flotte detaljer!
God helg
Oxana

Hildegunn sa...

For et nydelig kort du har laget!
Masse flotte detaljer og lekre farger!

Ønsker deg en flott kveld!
Klem

RitaK sa...

Enda et vakkert kort fra deg Hanne! Nydelig motiv og flott komposisjon. Kos deg på førjulskalas :-)

Mette sa...

Nydelig kort!!Så gjennomført og flott pyntet, som alltid:-)Det virklig koselig og inspirerende å besøke bloggen din!
Er helt enig at stemplene fra stempelglede er flotte.Du har tidligere brukt et hjerte på et bryllupskort, det er også kjempefint.
Ha ei fin helg.

Klem

Hanne sa...

Nyyyydelig! Flott kort med nydelige detaljer!
Ønsker deg en fin helg!
Klem Hanne

MonaV sa...

Ja, du skuffer aldri du Hanne.
Nydelig og delikat kort som alltid.
regner med at du har kost deg i dag, og kanskje fått litt julestemning.
Vi ses på treff søndag.....gledeer meg masse!!!

Klem Mona

mettepip sa...

Kjempeflott kort du har laget med masse flotte detaljer! De stemplene er jo bare så nydelige også da!

Camilla sa...

Sukk så vakkert!!:) Likte så godt bruken av swirler og blomsterdekorasjonenen!
Ha en god helg!
Klem, Camilla.

Iren sa...

Så delikat og vakkert kort!!! Så lekre farger og så gjennomført flott!

Ønske deg en flott kveld!

Klem

Riet sa...

Ohhh wowww Hanne what a beautiful card ,i love the image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Andrea sa...

Good luck for the contest! The card is very wonderful!
Many greetings
Andrea

Anita Hagen sa...

For et utrolig nydelig kort Hanne. Lekkert og harmonisk, og så gjennomført på alle 4 sidene. Nydelig!

Ha en fin 1.advent:o)

Klem fra Anita

Elisabeth sa...

ååå kjempenydelig kort du har laget. Kjempe fint pyntet.
Ha en fin søndag.
Klem fra Elisabeth

Gunhild sa...

Tusen takk for et nydelig bidrag med vakker pynt!

Ha en fin dag videre :)
Klem fra Gunhild

Sol sa...

Nydelig kort.. og nydelig pyntet! og flott fargekombinasjon! Lekkert!

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Lekkert pyntet og flotte detaljer.

Klem fra Kaia