lørdag 28. november 2009

Bursdag med Magnolia

Yngstedattera skulle i 6-årsdag til ei venninne i dag. Det er vel kjent for de fleste at mange jenter på den alderen bare eeeeeelsker rååååååååååsa!! Så da ble det et rosa bursdagskort:)

Jeg har litt sans for Magnoliastempler for tida. Dette er faktisk nyanskaffet. Synes det passer veldig godt til jentebursdagskort. Er hun ikke søt, da...???? Som vanlig, har jeg malt med Distress Ink.

Lagde en liten tag med bursdagstekst. Så noen som hadde gjort noe lignende i en blogg for en stund siden. Nå husker jeg ikke hvor jeg så det, men takk for ideen i alle fall:)
Har brukt en kantpunch fra EK Sucsess. Mønsterpapir fra Imaginisce og MME.


I morgen skal jeg på scrappe- og korttreff på Happy Hobby. Jeg gleder meg veldig:) Håper å få laget litt julekort.

17 kommentarer:

RitaK sa...

Ja, dette rååååsa kortet tenker jeg falt i smak. Herlig motiv, og nydelig fargelagt. Skikkelig jentekort dette! Ses i morgen da :-)

❤ Kaia sa...

Dette var jo bare rålekkert.
Nydelig fargelagt, og kjempesøtt motiv. Tenker nok dette rååååsa bursdagskortet faller i smak ja.....
Kjempeflott oppsett også...
Klem fra Kaia

Dena sa...

Hanne, what a wonderful girly card! Love the crowns on the paper and the adorable charms.
It is funny to read your blog with the translater turned on! It jumbles all the words. ha ha! Anyhow, I think I got that it is for a birthday? Super cute!
Hugs, Dena
P.S. I can't wait to swap cards with you!!!!!!!!!!

♥Frann♥ sa...

ADORABLE BLOG...CONGRATS! =D

Hanne sa...

Nydelig kort Hanne! Tenker jenta ble kjempefornøyd!

Vedr. spørsmålet ditt så er dette en såkalt osteklut. Men jeg har fått høre at gas også kan brukes. Har fått takk i dette utenlands og vet dessverre ikke hvor ostekluter er å få tak i her i landet.

Ha en fin første advent!
Klem Hanne

Bente sa...

Rålekkert!!! Nydelig fargelegging og så masse lekre detaljer. Stilig med de ekstra ringene med stempling nede i hjørnet :)
Ha en herlig søndag!
Klemmer fra Bengte

Iren sa...

For et super koselig og herlig magnolia bursdagskort! Så skjønne og delikate farger du har brukt og lekker fargelegging og pynting!!!

Haen flott søndag!

Klem

Meretekj sa...

Kjempesøtt jentekort.
Nydelig stempel og masse flotte detaljer:)
Ha en fin adventssøndag.

Trine Lise sa...

Wow, for en nydelig stil du har. Jeg er imponert og kommer til å følge deg videre. Og så bor du på andre siden av "dammen" fra meg.
God første advent.

craftyb sa...

Simply beautiful! bx

Karin Dahl sa...

Så søtt dette ble...med masse fin detaljer og et fint oppsett:)
Ønsker deg en fin 1 advent:)

Anonym sa...

Åååååå så herlig!!! Jaaaaa, hun er så søt!! Tenker det var ei så ble veldig fornøyd med det kortet;D!
Klemmer Ida:o)!

Riet sa...

Ohh Hanne,what a beautiful card,i love the image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Pia sa...

super rålækkert kort

RitaK sa...

Takk for i går, det var kjempekoslig på treff :-) Du savner ikke en liten firkanta Spellbinder dies av de nye rammene vel? Lå en i posen min, som sikkert har falt nedi der, og du var jo den som satt nærmest ;-)

RitaK sa...

Tenkte meg at den var din... Nå ligger den på Happy Hobby og venter på deg, sammen med en overraskelse fra Hege :-)

Maya sa...

Så utrolig nydelig kort,Hanne!!
Så lekkert malt og knall flotte detaljer!
Ha en strålende dag,
klemmer fra Maya :)