onsdag 17. februar 2010

Awards

Jeg er så heldig at jeg har fått denne flotte awarden fra to kjempekoselige og dyktige jenter. Nemlig Mette og Kaia. Tusen takk til dere begge to. Jeg setter så utrolig stor pris på de søte og koselige kommentarene dere legger igjen hos meg.

Det første jeg vil gjøre er derfor å sende denne awarden tilbake til dere. Det er fortjent:)

Så har jeg vært litt i tenkeboksen for å finne ut hvem jeg skulle gi denne videre til. Egentlig så har dere fortjent den like mye alle sammen:) Allikevel har jeg bestemt meg for at disse jentene skal få denne av meg i dag:


Mag

Cheryl

Karita

Cathrine

Britt-Inger

Camilla

Så har jeg funnet ut at det nok er min PC som er dårlig til å ta imot signaler fra internett. Stadig vekk problemer med kommentering, innlegg og å sende mailer. Plutselig forsvinner kontakten med nettet. Hadde ikke tenkt å investere i ny PC nå, men.........

Klem og tusen takk igjen til Mette og Kaia


7 kommentarer:

Karita sa...

Thank you Hanne! :)
I´m truly honored to receive this wonderful award from you :) You are one of my dearest blogfriend and I want to give this award back to you with lots of hugs :)

Hugs,
Karita

Anonym sa...

Wow Wow Wow, thank you very much Hanne !!! I'm so honoured to receive this Award !!! I love your creations, you are so talented !!!
Thank you so much, it really means much to me :)
Big Hug
Mag :)

Maren sa...

Gratulerer med Award :D

Anonym sa...

Takk for award:) klem

Britt-Inger sa...

Tack , snälla vän :):) Nu måste jag bara lära mej hur jag ska få in detta i min blogg.. ;) Har några som ligger och väntar på leverans.. ;)
Ha en bra torsdag.
KRAMAR, Britt-Inger.

Cheryl sa...

Thankyou so much Hanne,I am so honoured to be receiving this award from you,you are one talented lady and I just love your blog!!!

Dena sa...

Thank you so much!!!!! You are such a sweetie! I will add it to my blog tomorrow!