søndag 7. februar 2010

StampARTic utfordring og awards

Nå er det lenge siden forrige innlegg her. Har hatt skikkelig trøbbel med internett i tillegg til litt trøbbel med kreativiteten også............hihi........ Skikkelig irriterende med ting som ikke funker, argh!!!

Og så må jeg takke for alle kommentarer og positive tilbakemeldinger dere gir. Dere er så utrolig snille:)

Har i alle fall laget et kort som jeg deltar med i StampARTic sin skisseutfordring. Her har jeg brukt et mønsterark fra Panduro designet av Vibeke Spigseth.

Motivet er klippet/skåret ut og limt på kortet med hobbysilikon. Fikk det ikke til å synes så godt på bildet, synes jeg.

Stemplet er fra Faerie Song Stamps. Blomster fra Prima og Kort og Godt. Har også brukt retropunch på noen. De små sommerfuglene er Karen Marie Klip ark fra Panduro.


Jeg har malt med Distress Ink. På blomstene har jeg brukt litt stickles.


Veldig enkelt på baksiden:)
*************
Og så har jeg fått denne flotte awarden av Lena og Mag. Tusen, tusen takk til dere! Det er så koselig å bli satt pris på:) Jeg er veldig takknemlig!
Hvis dere ikke har besøkt bloggene til disse to dyktige jentene før, bør dere absolutt gjøre det. Det er utrolig mye nydelig å se der! Du finner dem her:


Med denne awarden følger det en regel om å skrive sju interressante ting om seg selv. Siden jeg har mottatt denne awarden før, kan du se HER hva jeg har skrevet om meg.
Jeg vet at det er utrolig mange som har vært så heldige å motta denne awarden. Derfor synes jeg det var veldig vanskelig å plukke ut noen spesielle å sende den videre til. Jeg vil derfor gi den videre til de av dere som leser dette og ikke har fått den før.
Og så vil jeg selvfølgelig sende den tilbake til Lena og Mag. Tusen takk igjen til dere:)
Nå håper jeg at internett fungerer ordentlig igjen. Har masse bloggbesøk å ta igjen.
Håper dere får ei flott uke:)

28 kommentarer:

Randi Th. sa...

Så sart og nydelig dette kotet var. De fargene du har brukt var bare topp! Nydelig pyntet var det også med mange flotte detaljer!
Ha en flott uke!
-klem-

Anonym sa...

Ååååh, vakkert kort du har laget, I'm in love!!!!! <3

Og verdens søteste stempel, det er bare superherlig!

Håper du har hatt en fin-fin helg!

Klem fra Cathrine

Wenche sa...

Wow, så lekkert og så flotte detaljer. I like!!
Gratulerer med award'en.

Klem Wenche

Nina Macaulay sa...

For et nydelig kort du har laget, så mye detaljer, jeg liker spesielt de små sommerfuglene. Jeg så kortet ditt på Wenche sin blog og måtte bare innom å titte. Du har laget mye fint, og deg kommer jeg til å følge med videre :O)
Gratis med awarden :O)

Klem Nina

Cheryl sa...

Absolutely gorgeous!!! I love it!! Congrats on your award!!
Hugs xx

Stempeltiger sa...

Such a stunning work Hanne!!
So beautiful colours and sweet butterflies, flowers and heart-charm.
Have a nice day.
Hugs
Swantje x

Mette sa...

Nydelig kort Hanne!!! Herlig motiv, flotte duse farger og masse nydelige detaljer!!
Ha ei fin uke :-)
Klem Mette

Yvonne sa...

Åh, dette var nyyydelig! Herlige farger, og detaljer, og så utrolig fint malt. Sukk, så vakkert.
Yvonne :)

Anonym sa...

Wow Wow Wow absolutely stunning !! So sweet and romantic. I really LOVE your card, a real fairy tale !!!
Hugs
Mag :)

Chris sa...

A beautiful card Hanne! I love the image and your colouring and design are wonderful, I love the shape. Well done on the award too. Chris :)

May-Bente sa...

Kortet ditt var bedårende!!!
Motivet du har brukt synes jeg er helt fantastisk og med den flotte fargeleggingen ble hun perfekt.

Lekkert!!!!
Ha en flott dag, klem fra meg:))

Dena sa...

Hey Hanne! Congrats on your well deserved award!
This card is very pretty and feminine! I love how soft and muted the colors are. It looks "dreamy".
BTW my birthday is Feb. 6th. ha ha! I had a great weekend, how about you?
Hugs, Dena

Riet sa...

What a beautiful card Lena,i love uour image.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Å helledussen så nydelig!!! *Dobbelt-sukk!* Så herlige farger, motiv, og jeg bare elsker blomstene dine!!
Ha en fortsatt strålende dag!
Klemmer i fra Ida:o)

Meretekj sa...

Dette kortet var bare helt bedårende.
Du er kjempedyktig!

Linanna DESIGNS sa...

Good evening hunny this is such a fabulous card, with stunning detail! hugs Linda x

Pia sa...

wow så rålækkert kort med flotte detaljer og et fint motiv og farver

RitaK sa...

WoW, Hanne! Det er det desidert nydeligste kortet jeg har sett på lenge. Så sarte fine farger, og masse søte detaljer og litt glitter akkurat passe her og der. Ikke rart du bruker litt tid på kortene dine, de er jo så flotte og gjennomarbeidede, og dette er rett og slett KJEMPENYDELIG :D

Iren sa...

WOW Hanne for et aldeles nyyydelig kort du har laga!!! Så delikate farger og for en vakker fargelegging og pynting til å besvime av *sukk*

Klem

Unknown sa...

Ååå kjære vene!!
sååå vakkert! *dån*
Nydelige duse og sarte farger og sååå lekkert design!!
Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

Britt-Inger sa...

Otroligt vackert kort. Detaljerna är ju sagolika :) :)
Ha en skön tisdag.
Kram, Britt-Inger

Linda W sa...

Smelt...
Dette var smakfult og delikat det.
Herlige duse farger og flotte detaljer.
Perfekt.
klem:)

Camilla sa...

Åhh så fint!
Härliga färger och jag önskar dig lycka till.
Kramar Camilla

Astrid sa...

Åhhh....så vakkert dette var!!
Nydelige farger, detaljer og pynt, og så nydelig du har fargelagt den jenta:-)) Gosj....så lekkert og gjennomført altså...
Lykke til!

Klem, Astrid

mettepip sa...

Så kjedelig med internett-trøbbel!
Ser ikke ut som du har trøbbel med kreativiteten i hvertfall - dette kortet var utrolig lekkert. Så nydelige farger. Lekkert malt motiv og fint med 3D-effekten som sikkert er ennå finere IRL.
Sliter også litt med kreativiteten for tiden - er liksom litt fastlåst føler jeg. Håper det løsner snart;)
Klem fra
Mette

Marley sa...

Stunning card! love the colours and the beautifull flowers.. hugs Marley

Anne Bente sa...

åh...... det kort er dog noget af det mest brdårende smukke jeg har set længe

god weekend.

Nancy sa...

Hei Hanne:O) For et lekkert kort, nydelig motiv, flott fargelegging. Herlig design.
Ha en strålende morsdag:O)
Klemmer fra Nancy;O)