onsdag 6. januar 2010

Award...


I dag har jeg vært så heldig å få denne awarden både fra Mette og Merete! Tusen takk til dere begge to. Jeg setter veldig pris på den:)
Awarden skal gis videre til 7 andre bloggere. Jeg gir den videre til 7, selv om jeg fikk to stykker. Synes alltid det er litt vanskelig å velge, for det er så mange som har fortjent den!
Her er de jeg gir den videre til:
Disse reglene gjelder for denne awarden:
1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interresante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende awarden til.
5.Link til deres blogger.
6.Legg igjen en kommentar i bloggen deres, slik at de får vite om denne awarden.
Så var det 7 interresante fakta om meg. Vet ikke om det er så interresant, men noen fakta er det i alle fall:
1. Jeg elsker våren og sommeren. Da våkner både jeg og naturen til liv:) Føler det som jeg er i dvale hele vinteren!
2.Jeg har skrekkelig, grusom, forferdelig FLYSKREKK!!! Bare jeg tenker på å fly, har jeg mareritt om natta....... Ikke rent få flystyrter jeg har vært med på..*hi-hi*..... Dette er jo ganske hemmende for meg, ja for hele familien faktisk. Jeg prøver stadig å få mot til å gjøre noe med det. Men, jeg grøsser bare ved tanken......
3. Synes det er deilig å stå opp tidlig om morgenen, før de andre i huset våkner til liv. Koke kaffe, nyte stillheten, lese avisa eller rett og slett bare være til... (hørtes filosofisk og litt asosialt ut;))
4. Så liker jeg veeeeeeldig godt å lage kort og andre papirprosjekter, da:) Har holdt på med det mer eller mindre i 12 år. Har noen tørkeperioder innimellom, men faller stadig tilbake på denne hobbyen.
5.Jeg har en drøm om å begynne å scrappe LOer, men har liksom ikke helt kommet igang. Det kommer, det kommer...:)
6. Jeg er glad for at alle i familien min er friske. Det er en gave!
7. Jeg liker veldig godt å lage mat! Og da mener jeg ikke kjøttkaker til middag, og sånn...... Synes det er spennende å prøve ut nye smaker og råvarer. Å få til et godt måltid (gjerne med en liten vinskvett til.....), gjør meg i grunnen litt lykkelig:) Kanskje jeg egentlig skulle vært kokk....?
Ja, det var det.........

5 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!

Tuuuusen tack för awarden!
Vad glad jag blir! :o)
Den sätter jag stort pris på!
Nu ska jag fundera ut vilka som ska få min, så ska jag blogga om den imorgon kväll! ;o)
Än en gång, många, många tack!

Kramar från Hanna

Randi Th. sa...

Kjære Hanne!
Tusen, tusen takk for awarden!!! Jeg ble veldig glad og ikke minst overrasket!!!
Skal sende den videre i løpet av dagen.
Ha en strålende dag!
-klem-

Bente sa...

Så gøy - ble utrolig glad for at du ville gi meg denne awarden - setter enormt stor pris på det!!!
Klem, Bente

Maya sa...

Gratulerer så masse med awarden!
Og tusen tusen takk for at du vil gi den videre til meg :)
Det setter jeg utrolig stor pris på!
Klemmer fra Maya :)

Iren sa...

Tusen takk Hanne for den flotte awarden og for at du tenkte på meg :) Satte veldig pris på det :) Så får jeg bare tenke litt på hva jeg skal skrive og hvem jeg skal sende videre til ;)Har ikke vært så flink til dette jeg skjønner du *flau*

Go klem :)

Ha en fin dag!!!