onsdag 13. januar 2010

Bursdagskort til Sukkersøtt

Dette Gorjuss-motivet har jeg hatt liggende ferdig malt leeeenge. Men, jeg har ikke fått til å lage noe kort med det. Tok det fram igjen og fiksa litt på fargene (var egentlig litt mer rosa), slik at det matchet de nydelige lilla papirene fra Maja Design.

Tenkte også å delta på ukens utfordring hos Sukkersøtt med dette kortet. Tema denne uka er ekstravagansa. Det ble mye blomster, glitter og perler på kortet.
Her synes det litt bedre at det er litt tyll under blomstene.


Motivet er malt med Distress Ink. Pleier nesten alltid å male litt skygge rundt motivene mine. Har brukt litt sterkere farge etter inspirasjon fra Chris. Ta en tur og titt på hvordan hun maler Magnolia-motiver. Skjønner ikke at det går an....!!!

Et perlebånd "snor" seg rundt deler av kortet og over noen av blomstene. Brukt stickles på blomstene.

Mer blomster.....





En liten tag med en hilsen på. Bokstaver fra ADORNit.
Så at det har blitt mye rosa og lilla fra meg ei stund. Kjekt å ha når yngstemann skal i 7-årsdager framover. Da er det jo rosa og lilla som er det store:)


Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ha en fin dag:)

34 kommentarer:

Marte sa...

For et utrolig nydelig kort, Hanne! Herlige detaljer (jeg må studere igjen og igjen!!) og et flott malt motiv! Jeg vil på kurs ;)
Tusen takk for at du er med på utfordringen, lykke til!
Gode tanker fra Marte

MonaV sa...

Nydelig lilla kort Hanne.
Jeg kan se og se på de flotte detaljene dine....tyll under blomstene var fint...tror det må prøves her og hihi:)

Pia sa...

super nydeligt kort Hanne, dejlig lilla farver, smukt dekoreret og så flot du har farvelagt det søde motiv.

Camilla sa...

Såå snyggt hanne!
Ett härligt kort i fina färger.
Snyggt med Lila och pappren är så läckra.
Gillar tagen med dom fina bokstäverna.
Och bakgrunden är ju helläcker,
Grattis med ett super kort.
Kramar Camilla

Tonje - fantorangen sa...

Kjempesøtt kort Hanne! Og mønsterarket var helt nydelig :)

Hanne sa...

Nyyyydelig vakkert kort! Du verden, så flott du har fått alle fargene til å harmonere sammen, det er jo bare å beundre og beundre *sukk*

Og du... tusen hjertelig takk for de gode ordene i bloggen min, de varmet virkelig!

Jeg har jo noe liggende til deg - det kommer, det kommer - har ikke glemt deg, serru!

Goood klem :)

Dena sa...

WOW!!! I just LOOOOOVEEE this!!! I think lavendar is becoming one of my favorite colors, I just love the softness. So nice to see a Gorjuss girl done! So pretty!
Hugs, Dena

Scrappelise sa...

Riktig godt nytt år! Du har laget flere fine kort allerede på nyåret ser jeg. Og det her er aldeles utrolig vakkert, du maler så nydelig og får inn så mange fine detaljer, sukk..

Cheryl sa...

WOW,so beautiful and so much gorgeous detail!!!
Hugs xx

Wenche sa...

Oj-oj, så fantastisk fine kort du lager! Veldig inspirerende. Her skal jeg komme oftere innom. Jeg har linket opp siden din.

:0) Wenche

craftyb sa...

Oh this is just stunning! bx

Linda W sa...

Sinnsykt lekkert, for noen detaljer.
Elska den perleraden, tyllen, blomstrene dine, ja alt sammen. Dette er ekstra avagansa på sitt aller beste.
Lykke til, klem:)

Gry-Beate sa...

For et nydelig kort! vanvittig fint du maler motivene dine;0)

Randi Th. sa...

Først; Tusen, tusen takk for flotte ord i bloggen min! Blir forlegen her jeg sitter....
Et nydelig kort du har laget igjen. Motivet er jo som alltid perfekt malt. Pyntingen og fargene var bare nydelig!
Ha en flott kveld!
-klem-

Iren sa...

Åååh Hanne for et super skjønnt kort!!! Så delikate farger og så nydelig fargelagt for å ikke glemme pyntinga!

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem

Hanne sa...

Nydelig kort med et flott fargelagt motiv!

Riet sa...

So beautiful card Hanne,i love your image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Mette sa...

Dette er bare helt fantastisk nydelig, Hanne!! Farvene,alle detaljene, ja alt er et skue for øyet!! Du er super flink:-)

Klem Mette

Daniel August sa...

Kjempeflott kort, det motivet var nydelig fargelagt!

dan!el

Heidi sa...

Gurimalla så lekkert kort !! Lekre delikate farger og nydelig fargelagt. For ikke å glemme pyntingen :) LEKKERT..!!

Ser at du er fra Raufoss, har selv slekt bosatt på Gjøvik.

Ha en fin torsdag!
Klem fra Heidi:)

Meretekj sa...

Heia Hanne:)

Enda et nydelig kort!
Dette var så søtt at det nesten vat til å spise opp;))
Utrolig flott malt, skyggene rundt var råbra!
Flott pynt.
Klem

Astrid sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Astrid sa...

Hei Hanne:-)

Så koselig at du la igjen et spor etter deg i bloggen min!:-))Fantastisk flotte kort du lager!!
Nydelige farger og flotte detaljer på de. Og så nydelig du fargelegger motivene.
Det kortet du har laget til din mor er virkelig nyyydelig!!
Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din. Må jo inn å titte mer her hos deg:-))

Ha en strålendes flott helg Hanne!

Klem,
Astrid

Maria Madelen's & Michelle's Papir sa...

hei, du lager fantastiske kort. veldig fine stempler. du er flink til å sette på plass tingene på kortet der de passer best. hilsen maria madelen.
takk for at du følger meg.

Bococco sa...

Så ufattelig nydelig! Du er utrolig dyktig!
Moro at du er fra Raufoss da! Jeg bor på Skreia. Det er jo ikke så langt unna. :)

Randi Th. sa...

Jeg har kommentert dette kortet før, men kan godt si det igjen: NYDELIG!
Så koselig at du liker eskene mine... Jeg gleder meg virkelig til du legger ut din(e) esker. Har selv ødelagt mye papir med å skjære igjennom. Men jeg trøster meg med at restepapir alltid er greit å ha.... ;-)
Ha en strålende helg!
-klem-

Stempeltiger sa...

Wow! What a beautiful card.
So many wonderful details an a fabulous colour scheme.
Swantje x

Unknown sa...

WOW!!! Rååå lekkert i herlige farger og sååå nydleig stæsj!! Helt herlig!! ♥♥♥

Eg hadde promarkers inntil eg prøvde copics... men da var eg solgt! Fargene i Promarkers er mye "tyngre" enn copics etter min smak, og vanskeliger å blende. Det går forøvrig å kombinere disse men det syns eg er vansklig for man finner ikkje akkurat riktig nyanse.

Men hos StampARTic finner du tutorial på både promarkers og copics. Det ligger en oversikt over tutorials i høgre sidemeny!
Der er det masse masse gode tips å ta med seg! Merk det papir og blekk... det er utrulig avgjørende for resultatet!

Ha en flott og kreativ lørdagskveld!

Klem,
Jorunn

Bastelmanu sa...

Ich bin gerade über einen anderen blog hier bei dir gelandet!
Wow,ich bin total begeistert von deinen wunderschönen Bastelsachen!
Einfach traumhaft!

Ich habe mir erlaubt dich bei mir zu verlinken!
Ich hoffe das ist ok! ;-)

LG Manu! ;-)

Heidi sa...

WOW, for ett flott kort!!!!!

BA sa...

hi hanne
this is absolutely stunning, love the colors and all the wonderful details
xoxo BA

May-Bente sa...

utrolig nydelig kort!!!
Elsker detaljene dine...mmm...nydelig arbeid!!!

Klem:))

Hilde sa...

du er veldig veldig dyktig Hanne!!
jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, kjenner ingen som maler som deg!
Blir spennende når de nye distressene kommer nå, det vil være midt i blinken for deg!

Ha en fin uke Hanne, og takk for en herlig treff helg!!

Bente sa...

Ahhh sukk, hvor vakkert dette var - nydelig kort, herlig motiv med helt rå fargelegging - og kanonvakkert med bakgrunnen!!!
Klem, Bente