tirsdag 19. januar 2010

Jeg har laget en eske!

Tusen, tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen her. Jeg setter utrolig stor pris på det:)

Jeg har laget en liten eske etter en mal som jeg fant hos Randi. Du bør absolutt besøke bloggen hennes og se på de nydelige eskene hun lager. Jeg har i alle fall blitt helt betatt!


Dette er resultatet av mitt første eske-forsøk! Må nok prøve meg igjen, for det var veldig morsomt å lage den!

Rundt esken dekorerte jeg med en blonde. Limte på en tyllsløyfe foran.


På lokket har jeg dekorert med noen blomster fra Prima. Brukte Spellbinder-dies til å stanse ut teksten. Rundt kanten har jeg stemplet med et lite "dot-stempel" fra Stempelgledes bryllupsplate. Alle kanter er svertet med Distress.


Innsiden av lokket er også dekorert med tekst. Alle sider er dekorert med mønsterpapir.
Ha en fin kveld!


25 kommentarer:

MonaV sa...

Se der er den flotte esken din ja....NYDELIG!!!!
Ikke noe mer å si om det:)

moi sa...

WOW! I love it. The colour combo is fantastic and all the details: flowers, messages and a bow. I like the bottom paper, it makes the box look old.

hugs, moi

Hege sa...

Åh, for en nydelig eske, Hanne! Måtte jo innom bloggen til Randi og kikke, og enig med deg- eskene hennes er helt nydelige!

Klem Hege

Mette sa...

Denne ble virkelig nydelig Hanne!! Farvene, blonder, sløyfe og blomster er så flott sammensatt!

Klem Mette

Heidi sa...

så nydelig eske du har laget, lekkert pyntet:) og den tyllsløyfa var jo bare midt i "blinken" da..!!

Ha en fortsatt fin kveld!
klem fra Heidi :)

RitaK sa...

Kjempefin eske, delikate farger og nydelig pyntet :-)

Marie Wisén sa...

WOW!!!! :o)

Kram Marie

Iren sa...

Du all verden for en lekker eske Hanne!!! Så delikat pynta med blonder tyll og blomster :)

Go klem :)

Bente sa...

Så lekker eske, utrolig vakker med flotte farger og lekre detaljer. Klem, Bente

Pia sa...

Dååån dån hvor er den bare super smuk, flot dekoreret

Cheryl sa...

Oh WOW,this is absolutely stunning and there is so much gorgeous detail!!!
Hugs xx

Linda W sa...

Hei.
det er vist ikke bare Randi som lager nydelige esker... Denne var lekker kjempefint med den tyllsløyfa. Fin tekst på stemplet, og ellers herlig pyntet:)
Disse må du lage flere av!
Klem:)

Kreativmonster sa...

Very, very lovely!

Elins Cards and other handscrafts sa...

Ååå.. så herlig en eske.. Duse fine farger og nydelig pyntet..
*smelt*

Randi Th. sa...

Denne esken var bare utrolig flott!!! Den tyllen og blonden var bare helt nydelig!!! Ja dette med eskelaging er morsomt!
Tusen takk for fine ord og besøk i bloggen min!
(Jeg la inn beskjed sent i går, men noe må ha gått feil. Bra jeg måtte sniktitte på esken din igjen).

Lag flere esker du, dette kan du!!!

Ha en flott kveld!

-klem-

Stempeltiger sa...

What a very beautiful box!
Such a fabulous colour scheme and so wonderful details.
Hugs, Swantje x

Karita sa...

OMG Hanne!
This box is fantastic! :) Colors are perfect and I just love those beautiful flowers and pearls and everything :)

Hugs,
Karita

Meretekj sa...

Åhhh...
Denne eska var aldeles nydelig!
Alt var gjennomført!

Tonje - fantorangen sa...

Fantastisk nydelig Hanne! Det er virkelig inspirerende å komme inn på bloggen din og se alt det flotte du tryller fram! :D

mettepip sa...

For en utrolig nydelig eske Hanne!
Helt fantastisk vakker!
klem fra
Mette

May-Bente sa...

Helt fantastisk var esken din, ble inspirert,jeg. Mmmm.. må lage en eske i morgen.
Jobben kaller ikveld:=)
Nydelig pyntet!!

Klem:))

Camilla sa...

Hejsan Hanne!
En liten sak till dig från mig....
GRATTIS!
Kramar: Camilla

nordsalten-hobbyklubb sa...

Invitasjon til utfordring #1 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Denne gang tegner vi en skisse som du skal løse etter din egen tolkning.

spre gjerne ordet =)

følg med på :

nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com

=)

Linanna DESIGNS sa...

An absolutlely stunning box, someone would be thrilled to receive this, such gorgeous detail as always, i love your style, hugs Linda x

Carina sa...

Hej!
Ojjj,vad mycket fint du gör.Asken är helt bedårande.Hos dig kan man titta länge,länge!
Tack,för din hälsning!

Kram!