søndag 24. januar 2010

Sketchy Colors # 8 og debut med Pro Markere...

Nå har jeg rota og strevd med dette kortet i dagesvis. I dag tidlig kom hjelpen "som sendt fra himmelen"......... i form av ei skisse på Sketchy Colors. Takk, det var liksom akkurat det jeg trengte for å komme i mål med kortet:)

Forøvrig har jeg virkelig svetta og øvd med Pro Markerne mine....*puuuuuhhhhh*...... Synes dette motivet ble så brukbart at jeg tok sjansen på å legge det ut her. Men synes virkelig det er vanskelig med disse tusjene. Må liksom tenke helt annerledes enn med Distress Ink. Dere som leser bloggen min vet at jeg eeeeeelsker å male med Distress. Prøver så godt jeg kan å legge bort "distress-vanene" når jeg bruker tusjer. DET ER VANSKELIG DET!!!!!!!..........




Motivet er fra the Greeting Farm og da fargelagt med Pro Markers! Har svertet alle kanter på kortet med Distress (måtte jo ha med bittelitt Distress, da!). Kantpunchen er fra Fiskars. Mønsterark fra Webster's Pages og Moxxie. Ulike blomster fra Prima og den store rosa er kjøpt på Nille.
Får vel fortsette å øve meg med tusjene mine.......*fnis*..... Men aller først en liten sparktur:)
Ha en super dag! Gode klemmer....

40 kommentarer:

Gro sa...

For et fantastisk nyyydelig kort. Fargeleggingen er flott. Hvilke farger har du brukt på kjolen? - den fargen var så flott.

Ha en fortsatt flott søndag :o)

Trine Pedersen sa...

For et utrolig nydelig kort. Detaljene er bare helt fantastisk vakre. Ser ut som det er vanndråper på den store blomsten. En fryd for øyet. :) SUKK :)

Linanna DESIGNS sa...

What a gorgeous card hunny i love the anya designs and this is stunning, all that detail is soooooo special, have a lovely afternoon hugs Linda x

Wenche sa...

Kortet er jo helt nydelig, som en rosa drøm. Og fargeleggingen har du fått til veldig bra. Lykke til..

Klem Wenche ;0)

❤ Kaia sa...

Åhh, dette var vakkert !!!!!
Nydelig pyntet, blomstene var fantastisk flotte. Jeg synes du er flink å farge med promarkers jeg, lurte på om jeg skulle kjøpt meg noen...- men, tror jeg holder meg til distressene litt til jeg...
HA en fortsatt flott søndag.
Klem fra Kaia

Jeanette Wallén sa...

Underbart fint kort - och du är superduktig med Promarkerspennorna!! :D

Unni sa...

WOW!!!!! for et supersøtt kort og noen aldeles nydelige farger, liker stilen din:)
Unni

Hanna sa...

Hej Hanne!

WOW för ett supersnyggt kort vännen!
Otroliga färger och en jättefin tolkning av skissen. Älskar din stil!
Åh, visst är det svårt med ProMarkers! Har testat lite själv, men fy så svårt det är! Men du är superduktig, och jag tycker din färgläggning blev SUPER!

Du har några saker att hämta inne hos mig! ;o)

Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!
Många kramar från Hanna

Gro sa...

Oi! For et nydelig kort!!!
Så herlige farger da....
Ser da ut som du har teken på fargeleggingen, det trenger du ikke bekymre deg om... :-)

Klem, Gro

Hilde sa...

Du har fått teken på Promarere også du Hanne!!
Jeg vet jo at du har øvd en stund, og må vel også innrømme at jeg har mast litt på at du må legge ut noe snart hvor du har brukt tusjene.

Jeg vet også at du er en perfeksjonist, og at du ikke viser frem noe du ikke er fornøyd med!!

Men dette Hanne er helt utrolig flott!! Gleder meg til å følge med videre på "promarkerveien"

Go søndag!!

Hildegunn sa...

Utrolig flott kort, herlig farget trykk! Det ser ikke ut som om dette er ditt første promarker-kort! Lekkert pyntet og en herlt super kantbord!

Ønsker deg en flott kveld!
Klem

Riet sa...

Ohhh wowww Hanne,what a beautiful card,i love your image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig - øve på Promakere du??? Nei, det får du jammen kanonbra til - hm...mine promakere (og jeg har alle - både nye og gamle ;)) ligger og samler støv - hi hi - enig i den med at det er vanskelig å tenke tusjer når man er mest glad i distressene ;)
Ha en herlig søndagskveld!
Klem, Bente

Stempeltiger sa...

Oh this is gorgeous, such wonderful details and sweet image.
Your colouring with pro markers is beautiful.
Hugs, Swantje

Knerten sa...

Utrolig nydelig fargelegging, da; hvordan gjør du det ? Overganger, variasjoner, nyanser; du får jo til alt det der. Nydelig kort !

kaylou sa...

Hi
wow this is stunning, love the colour and the details...gorgeous.
hugs kaylou xoo

craftyb sa...

gorgeous card! bx

jannes hobbykrok sa...

Nydelig kort,og virkelig flott fargelagt!Dette har du helt klart teken på!
Janne

Karita sa...

OH - MY - GOD Hanne!!!!!
Your card is stunnig!!! :) WOW!
Great colours and gorgeous details. And image is super -cute.
You are full of talent! :)

Hugs,
Karita

Randi Th. sa...

Kjempeflott kort du har laget! Jammen er du flink med Pro Makers tusjer også!
Den blomsterpynten var bare nydelig!
Ha en flott kveld!
-klem-

Dena sa...

I love it Hanne! So very cute and all those details you add are perfecto! I really like that border punch. Is it Fiskars? Also, you did a super job with the promarkers. I know it takes some getting used to but the markers are nice for stronger colors.
Hope your weekend is going well!!!
Hugs, Dena
P.S. When is your birthday? It needs to be on my calendar!

Anonym sa...

Hei Hanne.
Så utrolig lekkert kort du har laget. Flinking.

Klem Grethe

Mette sa...

Du er helt utrolig Hanne, dette er bare såååå nydelig, elsker alle de nydelige detaljene dine og farvene er så herlige!!
Når det gjelder promarkerne så ser det ut som du fikser det med glans!!Gleder meg til å se mer:-)
Klem Mette

mettepip sa...

Synes dette var utrolig flott Hanne! Lekre farger og så mye herlige detaljer du har med.
Synes du er veldig flink med Promarkerne jeg! Har aldri prøvd selv, bruker bare Distress, H20 eller kritt;)
Ha en flott uke!
klem fra
Mette

Pia sa...

OMG hvor er det rålækkert og så flot farvelagt, du er så dytig, super detaljer

Hege sa...

Så nydelig Hanne!!! Alt du tar i blir jo bare helt nydelig! At du har øvd med tusjene kan jo enhver se- men du kan slutte å øve: Du kan dette her også!

Klem Hege

Cheryl sa...

WOW this is magnificent,so much gorgeous detail and perfect in every way!!!
Hugs xx

Gunn-Hege sa...

Så gjennomført lekkert!!! Og at du er ny på copics kan ingen se, nydelig fargelagt!!

Gry-Heidi sa...

Åhh, for et nyyydelig kort!! Jeg har kikket gjennom bloggen din, og gud hjelpe meg så mye lekkert du lager ! Skulle forresten ikke tro du var nybegynner med ProMarkers, dette ble kjempeflott :)
Jeg legger meg til som følger hos deg, jeg :o)

Klem, Gry-Heidi

Trudy sa...

Oh wow!
This is so very beautifully stunning!
Hugs Trudy

Meretekj sa...

Noe så lekkert!
Du er bare utrolig flink!
Håper at du får ei fin uke.
Klem fra Merete

Gro sa...

Du er jo kjempeflink med promarkers også. Distress er du jo helt uslåelig på, og dette ser ikke ut som noe første prosjekt med promarker. Kjempeflott!
Jeg følger med her i bloggen din. Du lage utrolig mye flott!
Sees vi på Mjøstreff?
Klem fra Gro

Marte sa...

hei Hanne, og tusen takk for kjempekoselig kommentar! Jeg printer den ut og tar den med til Panduro, for bevis på pr (som jo burde bli premiert-synes du ikke? Kommer jeg noen vei, deler vi selvfølgelig godene ;))

Kortet ditt er utrolig flott, så spennende med tusj! Jeg har luktet litt på dem, men aldri tatt skrittet helt ut... Kanskje noen kan vise meg på Ski-treffet.. Sees vi der?

Gode tanker og klem fra Marte

Linda W sa...

Herremin kortet er bare helt sykt vakkert. Debut med tusjane!, er det sant ser ut som du har gjort det vær dag.....
Fine farger og lekre detaljer..
litt treg til å kommentere nå, har vært litt jobb rundt den dt plassen i scrappekammeret...
Men bedre sent enn aldri hehe.
Klem:)

Maya sa...

Det ble nyyydelig, Hanne!!
Som alt annet du lager, var dette også utrolig flott!
Og nydelig fargelagt med promarkere!!
Jeg elsker også distressene mine, men jeg tenker distress når jeg fargelegger med promarkere også jeg ;)
Får det ikke til om jeg ikke gjør det (akkurat som om jeg får det til sååå bra, liksom!)
Men ditt ble lekkert!
Ha en flott dag,
klem fra Maya :)

Anonym sa...

Wow WOw Wow your cards are just out of this word !!! Unbelievable... I can stay looking at your creations for hours...
You are so talented, colouring, colors, layouts and all the details make your cards just stunning.
Sure I'm a new follower :)
Hugs
Mag :)

May-Bente sa...

Kortet ditt var nydelig, Hanne!!!
Herlig design og pynten din elsker jeg.
Motivet var helt fantastisk fargelagt,spør du meg....redd for å legge dette kortet ut....fatter ingenting jeg.

DU ER SUPER DYKTIG, pensel eller tusjer, spiller ingen rolle, magisk blir det!!!!
Klem:))

Chris sa...

A stunningly beautiful card! I love your colouring and all the wonderful details. Chris x

Hanne sa...

NYDELIG og en halv! Et fantastisk lite kunstverk, altså... her er det bare å nyte detaljer og finurligheter! Takk for masse inspirasjon!

Som svoren Distress Ink - maler har jeg ikke prøvd ProMarkere ennå, tror det har sammenheng med at jeg ofte synes de blir litt"tegneserieaktige", men dette her var jo knallflott! Så fine nyanser du har klart å få med - imponerende!

Nattinatt (igjen...)

Randi WS sa...

Oy, dettan va et NYDELIG kort!! Du e jo fantastisk flink, hvis det va første gang med Pro Markers så e du jammen mæ et naturtalent!! ;o)