onsdag 27. januar 2010

To Awards fra Hanna!

Jeg har fått to Awards fra Hanna-Hannas Hobbyblogg! Tusen takk! Ta en titt i Hannas blogg og se på de utrolig nydelige kortene hun lager!


Med denne Awarden følger en regel om å skrive 10 ting som gjør deg glad.

Her er min liste:

1. Solskinn

2. Ferie

3. Barna mine - familien min

4. Venner

5. God mat

6. Lage kort

7. Være ute i naturen

8. Blogging

9. Sove lenge om morgenen

10. Å gjøre andre glade:)

Denne har jeg også fått av Hanna!
Jeg velger å gi disse Awardene videre til:
Og selvfølgelig tilbake til Hanna!
Tusen takk til deg nok en gang, Hanna:)

5 kommentarer:

Pia sa...

Tusind tak for awarden , den er jeg rigtig glad for men jeg er ikke så flink til at få givet awarderne videre og lagt ind på min blog men jeg sætter stort pris på den.
knus Pia

Hanne sa...

Tusen hjertelig takk, Hanne! Så morsomt å bli litt verdsatt på denne måten også :)

Jeg er nok heller ikke så flink til å få dem videre, men det blir - om ikke så brått!

Nattinatt :)

Mette sa...

Tusen hjertlig takk Hanne!!! Det var veldig koselig at du ville gi meg disse, det setter jeg stor pris på:-) :-)Jeg vil gi dem videre, men må tenke ut hvem det skal være!!
Jeg setter også stor pris på alle de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg, det varmer!!
Ha en fin torsdag!
Klem Mette

May-Bente sa...

Tusen, tusen takk Hanne!!!
Kjempe koselig at du ville gi meg disse...setter stor pris på dem:=)

Holder på med en eske igjen det klør i fingrene for å bli ferdig:=)
Kanskje i morgen??

Ha en fin kveld, Klem fra meg:=)

Hege sa...

Tusen takk, Hanne! Dette var virkelig mer enn et plaster på såret for min "døde" pc! Jeg skal sende dem videre straks...

Klem Hege