tirsdag 1. mai 2012

Dt-bidrag utfordring #3 Papirpikenes verden

Vi nærmer oss den tiden på året da de aller fleste som gifter seg velger å feire bryllup. Hos Papirpikenes verden har vi derfor BRYLLUP som tema på denne månedens utfordring.

 Jeg har laget et bryllupskort med de nye arkene fra Maja Design Vintage Summer. De er helt nyyydelige og er i ferd med å bli mine nye favorittark!
 Motivet er festet bak et mønsterark som jeg har skåret ut en sirkel i. Kantene rundt sirkelen har jeg brettet/rullet utover og dekket med osteklut.   I tillegg har jeg også limt fast en blonde rundt. 
 På dette bildet vises det litt tydeligere hvordan det er gjort. 
 Motivet er fra Magnolia og er fargelagt med Distress Ink refills. Rundt motivet har jeg laget små perler med Liquid Pearls.
 Rosene og teksten er fra er fra Kort og Godt. Bladene er stanset ut med en punch fra EK Success.
 Flere blomster og en sløyfe av blonde pynter opp på andre siden av motivet.
 Enkelt dekorert på innsiden. Jeg har brukt hjerteformede kakeservietter og limt utstansede hjerter oppå. Ikke så mye pynt her, for de  nydelige Maja-arkene er dekorative i seg selv.
Baksiden er også enkelt dekorert med blonde og en bord fra et av mønsterarkene. Og mitt helt unike Dt-stempel som jeg har fått av de snille Papirpikene Rita og Hilde. Tuuusen takk, me like:)))

Materialer til kortet får du kjøpt hos Papirpikene.

Håper du fikk lyst til å bli med på utfordringa vår. Hopp over til Papirpikenes verden og se alt det flotte de andre Dt-pikene har laget. Der kan du også lese mer om utfordringa.
Ha en fin 1.mai:)

11 kommentarer:

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

MonaV sa...

Nydelig, nydelig!!
Elsker ostekluten rundt motivet:)

Ha en strålende 1. mai Hanne:)

Hege sa...

Et aldeles nydelig bryllupskort i ekte Hanne-stil!!! Det er så gjennomtenkt og gjennomført at man blir målløs...

Ønsker deg og dine en flott 1.mai!

Klem Hege:)

Scrappelise sa...

Så fint at dere har bryllupstema denne gangen og kortet ditt er bare helt supernydelig! Perfekt med hjerter på innsiden og de små perlene du pynter med gjør det hele så lekkert! Ha en fin dag i solen Hanne! :-)

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Delikat og lekkert som alltid:)
Ja de mønster arkene er bare så fine.
Ha en fin 1.mai, klem:)

honeybeespaperie sa...

Wow, this is so pretty, Hanne! Love the frame! Thanks for sharing...
Hugs, Manuela

Synnøve sa...

Wow, for et lekkert kort du har laget!! Sååå mange nyyydelige detaljer!!
klem

Louise sa...

Hej Hanne!
FÖRLÅT att det tagit mig sådan tid att komma och besöka dig igen...men det är ju faktiskt mest min förlust för jag ser att du gjort en massa urläckra skapelser, vackra bortom ord och sans :)

Det här underbara kortet till ett brudpar är inget undantag! Älskar din softa färgläggning och alla dina underbara detaljer!
Jag tappar andan ;)
Kram ♥

Synnøve sa...

Nydelig!!!
Lekkert farget, og jeg digger den revne kanten under ostekluten;)
Ha en flott 1.mai
Klem

Sandra Hammer sa...

Wow, så utrolig pent! Direkte vakkert sammen med alt det andre du har her inne på bloggen din! Virkelig en blogg til inspirasjon :D

Smil fra Sandra

Louise sa...

Underbar vackert. Mycket väl gjort och med en enorm stil.
Kram Louise