torsdag 9. april 2009

Litt flere premier til påskerennet

Nå går turen til påskefjellet om et par timers tid. Ikke så veldig fristende i dag, for tåka har lagt seg som et tjukt teppe ute. Men, det går jo absolutt an å kose seg inne:)
Har laget noen premier til vårt tradisjonelle påskerenn. Rennet er en like stor begivenhet hvert år..
Pynta noen sjokoladeplater. (Mørk, selvfølgelig.. Man er da sunn..)
Ellers har jeg pynta noen påskeegg. Det rosa har dere sett før.

Da får jeg bare håpe at de som vinner, blir fornøyd med premiene sine..

Har fått en kommentar om at det ikke går an å klikke på bildene for å forstørre dem her på bloggen min. Har aldri tenkt på det, jeg... Er litt håpløs med sånne tekniske ting:( Jeg skal finne ut av det etter påske. Nå blir det nok stille herfra noen dager. Ingen tilgang på internett dit jeg skal.... HJELP!!!!

Ønsker alle en fortsatt god påske og takk for at dere titter innom:)

Klem

9 kommentarer:

Riet sa...

ohhh wowww,what a beautiful creations,l love the colours.
so beautiful details.

hugs Riet.x

Hilde sa...

Masse flott som vanlig Hanne!
..Jeg sniker meg nok etter for å finne ut hvor det påskerennert foregår ja!!!

Ang bildene dine, at de ikke kan "klikkes" på..... hos meg er det slik at jeg ikke får klikket og forstørres hvis jeg har flyttet de når jeg lager innlegget... lar jeg de ligge der de blir lastet opp går det bra..men flytter jeg de lenger ned i innlegget mitt går det ikke... Vet ikke hvorfor, men slik er det hos meg!

God påske!

Pia sa...

WOOOOOouuuw hvor er det nogle flotte ting Hanne, så lækkert pyntet. Du må have en god påske

Hanne sa...

Ja, så rakk jeg deg ikke, da, men ha en kjempefin påske likevel! Skulle gjerne fått med meg noen premier fra det rennet, for de er jo virkelig verdt å vinne, så nydelige som bare det!!!

Jaja, får nyte sola mens den er her, jeg da ;)
God påske og god klem fra meg - og GRATULERER med publisering på Inspirational!! Veldig velfortjent!!!

Jorunns hobbyblogg sa...

Så fantastisk mye vakkert du har laget! kjempefin blogg.

Ewonne sa...

Så mycket vackert på en och samma gång!!

Glad påsk! ♥

Anonym sa...

Oh!!! SÅ mycket vackert det finns att titta på i din blogg!!!!

Tack för din söta kommentar hos mig ♥

Klem,

Sara

Hilde sa...

Heiigjen!
Fant aldri det rennet deres jeg , og nå er det vel ingen premier igjen....snufs.... hihi

men nå må du komme deg hjem fra fjellet Hanne, slik at du får stemplet litt og vist frem noe mer til oss.... jeg får abstineneser uten dine kreasjoner... hihi

Iren sa...

Ååh for noen lekre påskeegg!!!