torsdag 9. juli 2009

Whiff of joy

Dette kortet har jeg laget til Whiff of joy. Jeg er gjestedesigner i juli og august. Det har jeg sett fram til:) Litt tungt å komme igang med kortlaging etter et så langt avbrekk. Men, jeg skal gjøre så godt jeg kan!!

Har brukt den flotte skissa som Katharina Frei har laget på Whiff of joy sin utfordringsblogg denne uka.
Willow er stemplet på akvarellpapir. har malt med distress ink refills ( som vanlig..). Metallpynt fra Tim Holz og bokstaver fra MM.




Sommerfuglene er fra Karen Marie klip (Panduro). De har jeg svertet en anelse med distress ink og brukt glitter stickles på vingene. Pyntet med litt glittersteiner fra Kaisercraft på to av dem.


Slik er kortet inni.


Papirer fra Graphic 45 og Kaisercraft. Boarder-punch fra Fiskars.
Har nesten ikke sett på noen blogger den siste måneden. Har visst litt å ta igjen! Så vil jeg takke for alle koselige hilsner som jeg har fått av dere. Det varmer:)


Hanne

6 kommentarer:

Kari sa...

Hei! For et nydelig kort!Lekre farger og sommerfuglene er så flotte:)
Stemplet er lekkert malt:)

Ha en flott dag:)

Kari :)

MonaV sa...

Så flott å se noe fra deg igjen, det har jeg ventet på:)
Dette kortet var nydelig med en super fargesammensetning.
Digger de flotte detaljene og bruken av boarder punch.

Også håper jeg at alt er bare bra med deg.

Klem fra Mona

Riet sa...

Ohhh wowww,what a beautiful card,l love the image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Karita sa...

WOW Hanne! Awesome work! :) Adorable image with great colouring. And so many wonderful details.

Hugs,
Karita

RitaK sa...

Så hyggelig at du er tilbake på "kortfronten", og du lager fortsatt like nydelige kort ser jeg... Kjempefint, Hanne! Fortsatt god bedring, og lykke til med ditt oppdrag hos Whiff of Joy.

Iren sa...

Så lekkert dette også var!!!!!