torsdag 24. september 2009

Endelig et jentekonfirmasjonskort....:)

Jeg trodde at jeg var ferdig med konfirmasjonskortene for i år. Men, idag tidlig ringte ei venninne som trengte et kort til i ettermiddag. Da var det bare å sette i gang. Jeg hadde ikke noe imot det, altså...:)

Har hatt så lyst til å lage et "shutter-card", men jeg trodde det var veeeeeeeeldig vanskelig. Det var ikke veeeeeeeeeeeeeeldig vanskelig, men gaaaaaaaaaaaaaaanske mye jobb;)

Her ser dere da min versjon av dette kortet.

Har hentet inspirasjon blant annet hos Rita og Hilde. De lager absolutt nydelige ting. Besøk dem gjerne og bli inspirert dere også:)

Fant et nydelig konfirmasjonskort i bloggen til Hilde. Blomsterpynten er veeeldig inspirert av hennes kort:) Teksten er fra Kort og Godt.


Kortet på innsiden, slik det er når det brettes ut. Brukte to ulike mønsterark fra Maja Design.

Her ser dere litt bedre hvordan teknikken er.




På baksiden laget jeg en pengelomme som konfirmantens gave skal ligge i. Dekorerte også på baksiden med mitt personlige stempel.

Bildet ble litt på skakke;)

24 kommentarer:

Annita sa...

wow Hanne det er virkelig flot- du arbejder GODT under press :-)
her sad jeg og tænkte Jamen dog hun er tidligt ude... indtil jeg kommer efter at man jo bliver konfirmeret om efteråret i Norge også hihi I I Danmark er det kun om foråret :-)
knus Annita

Cheryl sa...

WOW this is absolutely stunning and such gorgeous embellishments!!!
xx

RitaK sa...

Jeg er mektig imponert, dette var bare sååå nyyyydelig Hanne :D

Anonym sa...

Så nydelig jentekonfirmasjonskort!! Virkelig et flott ett:) Herlige farger og nydelig dekorert:O) Du er så flink!! Er med på bloggcandyen din, men jeg får ikke tid til å linke og legge ut bilder for i kveld. Nå skal jeg være barnevakr for en nydelig liten prinsesse på 3 år! Det blir så kos:) Og så skal jeg også på dans!! Men jeg lover å linke deg:) Ha en flott torsdag Hanne!
¨Klem¨
Hanna

Camilla sa...

Wooow for et fantastisk nydelig konf.kort!!! Herlig blomstersammensetning, og utrolig stilig bretteteknikk.
Klem, Camilla.

❤ Kaia sa...

Åhh, det var utrolig flott.
Nydelige papirer, og utrolig flott pyntet.
Kjempekul bretteteknikk.

Kaia

Audhild sa...

Nydelig kort. Lekre farger og flott pyntet. Jeg har sett flere kort med samme teknikk som du har laget, men har ikke tørt å prøve selv enda. Synes det ser så vanskelig ut.

Rach sa...

Wow!!!
hanne this is a fantastic card, so so pretty. hugs rachx

Scrappelise sa...

Savnet deg på treff ikveld.. men bra vi kan se sakene dine her. Og bevares så mye nydelig du lager, man ser og ser til øyet blir stort og vått!

Pia sa...

woooow hvor er det sødt og i skønne farver og så smukt og nydeligt dekoreret

Kari sa...

Wow,for et fantastisk kort!Nydelig pyntet og så lekre ark!Den sommerfuglene er så herlig!
Ha en flott helg:)

Klem,Kari:)

Anonym sa...

!!!! Jeg er stum... Nyyyydelig kort, utrolig lekkert!!! Såååå herlige farger, blomster og stempler!! *sukk!!!*
Ønsker deg en super duper helg!!
klemmer fra Ida:o)!

Karita sa...

Wow Hanne! :)
This is so gorgeous, that it´s taking my breath away :)
It´s like a piece of art.

Hugs,
Karita

Dena sa...

wowza!!!! I love your take on this type of card. It is so pretty!!! I wish I could arrange my flowers as good as you do. Fabulous! Hugs, Dena

MonaV sa...

Du lager de lekreste kort Hanne.
Heldige konfirmant som får dette.

Hanna sa...

Hej!

Jisses...!!!
Hjälp, vilket vackert kort!
Du är verkligen extremt duktig, jag vet inte vad jag ska säga! ;o)
Superflott vikning och underbara detaljer!

Ha det bra!

Stora Kramar från Hanna

tanja sa...

hi love your card its great project all the flowers so many
gr tanja

Hildegunn sa...

Nydelig kort, herlige tekststempel du har brukt! Lekre farger og utrolig flott blomsterpynt du har brukt!

Ønsker deg en flott kveld!

Mette sa...

Så masse flotte ting på bloggen din!!Dette kortet var helt nydelig:):)

Marie Wisén sa...

Fantastiskt kort!!!!! Super fin blog du har!!! Har du någon skiss på vikningen? Jag skulle gärna vilja prova.

Kram å tack! Marie

Marie Wisén sa...

Tack snälla för länken och för din trevliga komentar på min blogg. Kom gärna på besök snart igen! :)

Kram Marie

Hilde sa...

flott Hanne!
Måtte inn og lete litt her etter å ha snakket med deg i dag!!

Du lager så flotte ting, og selv om du føler at du har litt "tørke" og ikke får det til skal jeg love deg at det ikke syns!!
Og som de fleste "tørker" så går de over, og det blir kreative dager igjen!!

God helg!

Hilde sa...

flott Hanne!
Måtte inn og lete litt her etter å ha snakket med deg i dag!!

Du lager så flotte ting, og selv om du føler at du har litt "tørke" og ikke får det til skal jeg love deg at det ikke syns!!
Og som de fleste "tørker" så går de over, og det blir kreative dager igjen!!

God helg!

Iren sa...

Så lekkert og stilig på en gang!!!