mandag 19. oktober 2009

StampArtic Second Challenge October... Halloween

Siden det liksom sitter litt langt inne å få laget noe for tida, tenkte jeg at jeg kunne prøve noe nytt: å lage Halloween-kort.

Pleier ikke å markere denne dagen spesielt, men har barn som er veldig opptatt av den.

Slik ble i alle fall kortet mitt til StampARTic sin utfordring. Ikke spesielt skummelt, kanskje....:)


Denne er fra Panduros Halloween-stempler. Malt med Distress.

Fant noen Tim Holz chipboard-figurer blant scrappesakene mine. De passet jo bra:) Har malt med svart maling og klint på Crackle Paint, Glitter Stickles, Perfect Pearls og Liquid Pearls.....
Morsomt med litt klæsj og klin!!
Spindelvevstempel er også fra Panduro. Cipboard-flaggermus fra TH.


Tusen takk for at du kikker innom bloggen min!
Og en spesiell takk til dere som legger igjen så koselige kommentarer til meg:)

11 kommentarer:

Annita sa...

åhhhh Hanne du siger du ikke laver noget men WOW det her ser altså RIGTIG godt ud !!
GLÆDER mig til at se mere *S*

knus Annita

Bente sa...

Det var skikkelig skummelt!! Og skikkelig lekkert:=)

RitaK sa...

Råkult, Hanne! Skummelt og litt søtt på samme tid. Det huset var jo bare så stilig, og masse tøffe detaljer overalt. Kjempefint Halloween-kort ;D

❤ Kaia sa...

Kjempeflott Halloweenkort, skummelt....
Her i huset er det heller ingen halloween, jeg synes det er teit at vi absolutt skal ta til oss alle amerikanske "skikker".
Så snuppa mi har aldri gått å "tigget" snop.
Ho har heller fått gå julebukk, det gjorde jeg og når jeg var liten...
HA en fin kveld.
Klem fra Kaia

Hege sa...

Hei Hanne!

Dette var ett av de bedre Halloween-kort jeg har sett det, Hanne! Huset var kjempestilig med masse klin og klæsj! Utrolig flotte detaljer og knallfine farger!!
Rett og slett kjempelekkert og bittelitt skummelt!

Klem Hege.

May-Bente sa...

Det er visst ikke bare du som har tørke, jeg eier ikke ideer i det hele tatt....helt tomt....skummelt.
Så roer det hele ned og berundrer i stedenfor ditt og andres:=)
Jeg digger kortet ditt, slotte og ellers alle detaljene dine er suverene. Herlig med fjæra.
Digger det...rett og slett.
Skulle hatt noen kurs hos deg!!!!!

Klem:))

MonaV sa...

Så flott halloweenkort, med masse scary detaljer.

Anne Bente sa...

hold da helt op en flot blog du dog har, her er der godt nok masser af inspiration at hente,
super flot kort også der.

craftyb sa...

WOW...totally stunning card....I love it! bx

Pia sa...

woooow så flot halloween kort med mange lækre detaljer

Unknown sa...

Åååååååå så herlig Halloween kort!!!
Nydelige detaljer og farger og skjønn figur i fronten! =)

Takk for at du deltar!
Klem,
Jorunn