søndag 14. februar 2010

Morsdag

Aller først: Gratulerer så mye med morsdagen!

Ellers et kort innlegg fra meg i dag. Må passe på mens jeg kommer inn på nett. Har fortsatt trøbbel med det, så derfor er det litt stille fra meg. Både med kommentarer og innlegg.

Her er kortet min snille mamma får i dag:) Lagde det faktisk av morsdagsgaven jeg selv fikk!

Har brukt nydelige papirer fra Inkido og Panduro. Motivstemplet er fra Inkido og tekst fra Stempelglede. Blomster fra Kort og Godt.

Resten av bildene får tale for seg selv:)















Håper dere har en strålende dag. Og tusen takk for at du besøker bloggen min:)


25 kommentarer:

Trudy sa...

Stunning card , love the sweet image and your colouring is beautiful.
Hugs Trudy

Knerten sa...

Dette må ha gledet din mor, for kortet er jo gjennomført nydelig :-)

Linda W sa...

aldeles nydelig, tenker mor blir glad..
Klem:)

Mette sa...

Kjempeflott kort Hanne!! Nydelig motivstempel og jeg falt helt for hjertene som du har pyntet med,utrolig flott.
Ha en fortsatt fin morsdag:-)
Klem mette

Karita sa...

Stunning card Hanne! :)
Wonderful image. Colours are gorgeous and so are decorations too :)
I just love your work! :)

Hugs,
Karita

moi sa...

WOW, great card.

hugs, moi

Hildegunn sa...

Utrolig flott kort, herlige stempler du har brukt! Det nye fra Inkido er så flott, skal kjøpe meg noen flere ark derfra jeg også :)

Ha en fin kveld og lykke til med nettet!
Klem

❤ Kaia sa...

Nydelig kort..
Herlig stempelmotiv, og nydelige blomster.
Og så må jeg jo bare få si at kortet under her til StampARTic var rålekkert....
Ha en flott kveld.
Klem fra Kaia

mettepip sa...

Så nydelig kort du har laget til din mor! Utrolig flott det stempelet fra Inkido! Så lekkert du har pyntet det også! Gjennomført på alle sider.
Vil få takke deg for de kjempehyggelige kommentarene du legger igjen i min blogg. Det setter jeg veldig stor pris på!
klem fra
Mette

Hege sa...

Åhhh, så NYDELIG, Hanne! Tenker mammaen din ble glad jeg! Så utrolig flotte ark du har brukt (fått!!)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Klem Hege

Riet sa...

Ohhhh Hanne,what a beautiful card,i love your image and papers.
So gorgeous details and flowers.

Hugs Riet.xx

Anne Bente sa...

åh..... noget såååå nydelig, her er der først mors dag i maj :)
vild med alt på det kortet supert.

Anonym sa...

Vakkert kort! Så flink du er til og pynte alle sidene av kortet. Det er jeg skikkelig dårlig på!

Håper du har hatt en fin helg, og en kjempe flott morsdag/valentinsdag/!♥ ♥ ♥

RitaK sa...

Kastet deg rundt og laget kort du da? Så nydelig! Koslig at du likte gaven :-)

Maren sa...

Nydelig kort og så flotte farger sammen! Skikkelig romantisk og lekkert!

soltroll sa...

Herlig kort!!
Heldig mor du har... falt nok i smake dette.
Klem fra Merete

Cheryl sa...

OMG another stunner,I just love admiring your beautiful creations!!
Hugs xx

Randi Th. sa...

Nydelig kort du har laget igjen. Herlige farger og flott pyntet på alle sider!
Regner med din mor ble glad for dette!
Ha en herlig uke!
-klem-

MonaV sa...

jeg blir alltid målløs av beundring når du legger ut noe nytt i bloggen din.
Et aldeles nydelig morsdagskort til sikkert verdens beste mor....som alle andre mødre.

Mette sa...

Hei
Har en liten hilsen til deg i bloggen min:-)
Klem Mette

May-Bente sa...

Vanvittig lekkert!!
Tenker din mor ble glad for dette!!

Klem:))

❤ Kaia sa...

Hei igjen.
Har noe til deg i bloggen min.
Klem fra KAia

Britt-Inger sa...

Bedårande kort du gjort :):) Ser att Ni har haft Morsdag..vi har den, den 30 maj..
Ha det gott.
Kram, Britt-Inger.

Hege-Annie Simonsen sa...

Skjønt morsdagskort! Nydelige detaljer. :) Ha en fin kveld!
Klem, Hege

Iren sa...

For et delikat morsdagskort Hanne!!! Skjønne papirer og fargesammenseting ;)

Klem