fredag 24. september 2010

Magnolia posekort igjen...;)

Ja,ja...... Så ble det et posekort til, da..... Synes det var så morsomt å lage, så jeg bare MÅTTE gjøre det igjen;) Takk til deg, Hilde, for at du satte meg på denne ideen:) Lover at det snart skal komme noe annet her enn kort med Magnolia- motiver. Full forståelse hvis jeg kjeder dere med nok et.........
Motivet er stanset ut med Spellbinder dies. Denne gangen har jeg festet en blonde rundt kanten.

Igjen har jeg fargelagt med ProMarkers!!! Har brukt dette motivet mange ganger nå. Er bare så kjempeglad i det:) Litt glitter rundt kanten og liquid Pearls inne i peonen og litt rundt omkring.

Tekststempel fra Papir i Hjertet. Tror nok at dette er årets siste konfirmasjonskort! Mønsterark er fra Magnolia, Prima og DaisyD's.

Blomstene er også fra magnolia. Måtte ha litt glitter på dem også:)


En liten lomme bak motivet skjuler en tag. Den har fått tekst på begge sider, men viser bare den ene her.

Et kort inne i kortet (!!) til å skrive hilsen på.

Og så alle lagene med papir, da...... Glad jeg ikke skal betale porto for å sende det i posten...haha.... Ble ganske tungt, ja:)
Ha en super kveld i det øsende regnværet!
Og takk for at du besøker bloggen min:)

33 kommentarer:

Gro sa...

Stum av beundring igjen. Du er bare så fantastsik dyktig!
Takk for inspirasjon!
Jeg ønsker deg en flott helg.
Klem fra Gro

Solveig sa...

Ååååå sååå lekkert!!!
Ha ei fin helg!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

WOW!!!! Nok et nydelig kort... Så herlig kort og fargene er vakre! Du gir så masse inspirasjon!

Klem

Karin Dahl sa...

Enda et utrolig lekkert kort fra denne kanten.
Ønsker deg en god helg!
Clemzy KarinD

May-Bente sa...

Kjedelig å komme inn til deg...e trur du er gal!!
Du er en utrolig
inspirasjonskilde, spør du meg. Elsker kortene dine og Tilda er til å spise opp, så søt er hun. Utrolg lekkert kort!!!!
elsker lag på lag, fargene, papirene...absolutly everything!!!

ha en super helg, klem fra meg:))

MonaV sa...

Jeg kjeder meg iallefall ikke med å se på dine nydelige Magnoliakort.
Men jeg blir skikkelig misunnelig...jeg vil og klare sånn!

Ha en god helg Hanne!!

ScrappingHappy sa...

THAT IS SOOOOO BEAUTIFUL

Trine sa...

Er det mulig??? Det ene kortet lekrere enn det andre.... Blir målløs jeg:) Fy fader så flott!!!!
Nei, du kjeder ikke meg:)

Ha en god helg:)
Klem.

Christina C. sa...

OMG.....this card is phenomenal! It is breathtakingly GORGEOUS!!!!
Such beautiful details and your coloring is outstanding.

MonaV sa...

Hei igjen Hanne.

Glemte å takke for det nydelige kortet jeg fikk av deg. Så koselig å komme på jobb og få sånne overraskelser.
Tusen, tusen takk.....jeg ble kjempeglad for det.

Klem fra meg.

Heidi sa...

Blir aldri lei av kortene dine med Magnolia motiver Hanne!
Dette også ble jo bare helt vanvittig nydelig:)
Så flott pyntet og fargelagt. Og alle lagene med papir er så stilig:)
God helg, klem:)

Cheryl sa...

OMG WOW,this is STUNNING and every beautiful detail is perfect!!!!! Your cards are always magnificent!!!
Hugs xx

Mette sa...

Dette bare føyer seg inn i rekkene av alt det flotte du lager, helt fantastisk vakkert! Bare sååå nydelig mad alle lagene av papir!!

Ha ei flott helg Hanne:)
Klem Mette

Anne Bente sa...

åhhhhhhh "dåne" hvor er den smuk, du er bare såååå utrolig dygtig, blir aldrig træt af at se på dine smukke detaljer
klemmmmmmmm

maiju sa...

This is so beautiful, so beautiful. Have a wonderful romance card.

Filharmonica sa...

Fy søren så delikat!!!!!! KOrtene dine er en fryd for øyet Hanne :-)) Ha en riktig god helg!

Ida sa...

Dette er du RÅ god på! Fortsett med Tilda! Pynten, oppsettet, fargelegging og ark, ALT er til å dåne av!
Ida

Unknown sa...

Kan ikkje akkurat sei da e kjedelig å ta turen innom bloggen din sjølv om da e mangen magnolia... Du er kjeeempe dyktig!! Heilt utrule flotte kort du lagar!!
Og so DEN FLOTTE fargelegginga då! Med promarkers..eg blir heilt stum av beundring.. Korleis får du da so lyst og fint?? Ser nesten ut som du har brukt distress.. e da aqua promarkers du brukar?

Gledar meg til neste kort om da blir magnolia eller noko anna.. Her e da inspirasjon å hente :)

Ha ei flott helg!!

Pinklady 68 sa...

Wow, så rå lekkert konvolutt kort!!!
Nydelige med alle lagene av papir i herlige farger!! Bare utrolig flott pyntet!!! Lekkert!!

Klem Laila.

Kahvinpapu sa...

Wau! This is so pretty!!
You have done so much work for this -but it's worth it!

Anne sa...

Woow, så nydelig!
Supersøte farger og herlig pyntet. :)

Klem.

CraftyC sa...

Wow, this is gorgeous. Love the shabby feel and pretty colour combo!
Clairexx

Trine sa...

Hei, om du tok utfordringen så hadde det vært fint med et kurs i dette posekortet:) Fra å fargelegge tilda til ferdig kort.

Jeg er så imponert.... har ikke telling på hvor mange ganger jeg har studert dette kortet, de andre kortene under her også. Tar av meg hatten for disse kortene dine, om jeg bare hadde hatt en hatt:)

Du er helt rå på kort:)

Klem Trine.

JaneB sa...

Wow!Lovely card!

Scrappelise sa...

Gjett om jeg gleder meg til kurs med deg! Jeg ville ikke trodd det var mulig å få til så fin fargelegging med Promarkerne. Hele kortet er som en drøm! Ha en fin søndag! Klem - Anne Lise

Anneli sa...

Så underbart kort, har tittat runt i din blogg ...vilka underbara kort du har gjort.
Jag blev så förälskad i detta kort så jag har liftat det.
Här kommer jag fler gånger på besök

Kram Anneli.

Hege sa...

STUM; av beundring, sjokkskade og enda mer sjokkskade!!!! Dette går ikke an, Hanne!!! Du er bare helt RÅ!!!!!!! Jeg har faktisk ikke ord som beskriver hvor flott jeg synes dette kortet er!! Nå er jeg enda mer glad for kurset på lørdag (hi, hi).

Ønsker deg ei fin uke!

Klem Hege

Vibeke sa...

Wow for et nyyydelig konfirmasjonskort. Spekket med masse masse herlige detaljer!!!

Unknown sa...

Nok et mesterverk... nyydeligt!!! ♥♥♥

Et av din eandre vakre kort er kommet med å Walk of Fame september 2010, håper det er greit vi viser det frem der. Si fra hvis ikke, så fjerner vi det selvsagt :)
Kommer i morgen.

Send meg gjerne en mail på stampartic@gmail.com så skal du få koden til banneren, hvis du ikke har den fra før.

Takk for masse inspirasjon!

klem,
jorunn

Dena sa...

I'm seriously wiping drool off the keyboard!!! This is BEAUTIFUL!!! You know, I really like the soft look of those promarkers. You have done very, very well my friend!!!!
Hugs to you!!!!
Dena

RitaK sa...

Å herrejemini Hanne, dette er rett og slett det nydeligste jeg har sett på veeeeldig leeenge... Kan rett og slett ikke få sett nok på det tror jeg. Så søtt, nydelig fargelagt, pyntet og sammensatt at det nesten ikke er mulig. Jeg er superimponert ;-)))

Iren sa...

Bare så lekkert!!!!! Så gjennomført til detalj!!!!!

Klem

Elisa sa...

Igjen..du og du for et talent du har!!:) Alt her er jo bare til å smelte av..så vakkert å gjennomført!
wow..Følger deg videre på bloggen din jeg!;)
-Klem fra elisa-