torsdag 28. oktober 2010

Jeg har fått awarder.... og dårlig samvittighet....!

Ja, dette blir vel mest et innlegg om min dårlige samvittighet....... og litt om awarder! Fra tid til annen er jeg så heldig at jeg mottar noen awarder!!!:)))) Må si at jeg ikke er så veldig flink til å skrive om det her. Og jeg er vel enda dårligere til å sende awarder videre:((( Det er absolutt ikke fordi jeg ikke setter pris på å få dem. Jeg er takknemlig for dem og synes det er en ære at noen setter pris på bloggen min og det jeg lager. Noen ganger har jeg valgt å ikke sende videre. Det tar jo litt tid og er en del jobb. Og veldig vanskelig å velge hvem som skal få....

Denne gangen velger jeg å la awardene ligge her. Alle dere som er innom her og besøker bloggen min, har fortjent å få disse flotte utmerkelsene:) Så det er umulig for meg å velge noen få.....

Denne har jeg fått av Claudia. Ta en titt i bloggen hennes her.


Og denne fikk jeg for en tid tilbake av Renata. Ta en titt i bloggen hennes her.


Tusen takk til dere begge to:)
Ha ei god natt!

Ingen kommentarer: