fredag 24. desember 2010

GOD JUL!

Jeg skjønner ikke hvor det blir av tiden, jeg. Tenk at det er juleaften alt!!
Våknet til en skikkelig koselig og overraskende scrappejulegave i dag:) Jeg er som unger flest, liker veldig godt overraskelser på juleaften:)))))))) Sjekk ut TJSC sin julekalender i dag....

Ønsker dere alle sammen
EN RIKTIG GOD JUL
OG
ET GODT NYTT ÅR!

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Håper at det blir et innlegg her når den store julefreden senker seg om en dag eller to. I mellomtiden får dere KOSE DERE MASSE!

Stor juleklem fra meg:)

2 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig kort i julekalenderen på selveste julaften, Hanne!!!!

Håper du har noen deilige, avslappende dager etter all førjulsstria! Ønsker deg og dine en fortsatt God jul!

Klem Hege

RitaK sa...

Kjempegøy Hanne :-)