tirsdag 18. januar 2011

Livstegn fra en forsømt blogg.....

Hei alle der ute i bloggverdenen!! Her kommer et lite livstegn fra meg.
Må bare starte med å ønske dere alle et godt nytt år! Det er jo noen dager gammelt nå, men fortsatt så nytt at jeg syntes det var på sin plass:)
Og ikke minst må jeg si at alle kommentarene fra dere varmer! Jeg leser hver og en av dem med stor glede:)))
Jeg "krangler" med skuldre, nakke, hender og rygg for tiden. De er rett og slett ikke samarbeidsvillige!!! Derfor blir det lite kortlaging og blogging.

Men, har et kort på lur. Her får dere en liten sneakpeak, resten kommer senere i dag.

I mellomtiden får dere ha en fin dag:) Ses snart!!

5 kommentarer:

Hilde sa...

Du vet å holde oss på pinebenkten du... men det jeg ser fra bildet er fantastisk!!!
Gleder meg til resten!

God bedring!

Marte sa...

Hei Hanne :) Et hyggelig tegn fra deg synes jeg, kan ikke si din blogg er alene om å være litt forsømt.. ;) *kremt*

Håper du føler deg bedre snart, god bedring! Gleder meg til å titte innom å se kortet ditt i sin helhet!

Klem fra Marte

Sol sa...

Etter det jeg kan se.. Er dette kortet Nydelig!! Kan skimte Megaflott Fargelegging!! Gleder meg til å se resten!!! :o)

Mette sa...

Gleder meg...ser helt nydelig ut:)

God bedring Hanne :))

Klem Mette

Anne sa...

Kortet ser nydelig ut, gleder meg til å se resten! :D