fredag 25. mars 2011

Sweet sixteen med Sweet Pea Stamps

Nok en gang: Alle kommentarene jeg får fra dere varmer virkelig. Tusen, tusen takk:)

Starter med dette bildet i dag. Det er bare for å stadfeste noe som mange av dere vet allerede: Jeg ELSKER lag på lag med papir på kortene jeg lager:))) Papirdilla.........!!!

Kortet jeg har laget her, er til ei jente som fyller 16 år. Syntes dette motivet passet bra.


Motivet er fra Sweet Pea Stamps. Denne gangen måtte jeg prøve å fargelegge det med ProMarkere. Har fargelagt med Distress på et tidligere kort. Ble ganske fornøyd med "tusj-utgaven" også:)

Teksstrimlen er fra et utklippsark fra Pion Design.

Blomstene har jeg malt litt i kantene med hvit maling. Det samme har jeg gjort med bladene. De er først stanset ut med en MS-punch. Så noen kort i Minna sin blogg hvor hun hadde malt på blomster. Det måtte prøves! Ta en titt i bloggen hennes. Hun lager fantastiske kort!

De hvite blomstene er fra Prima. Rosene er kjøpt for flere år siden hos Happy Hobby. Litt osteklut under blomstene, ikke så godt å se på bildet.

Sløyfe av osteklut. Den er sprayet med rosa Glimmermist. Kantpunch fra MS. Og en rosa blonde fra en lokal interiørbutikk. Perlestråene er fra Kort og Godt.

Flere blomster.


Innsiden av kortet er ganske enkel. Måtte jo få vist litt av det vakre mønsterpapiret fra 3ndy Papir. Tekststempel fra Stempelglede.

Skrivesiden er helt lik, bare et større hjerte.

Og som alltid er baksiden enkel.
Ønsker dere alle ei super helg. Håper solen vil skinne på dere alle sammen:)

30 kommentarer:

Louise sa...

Hej Hanne ♥

Ja, du gumman! Jag vet knappt var jag skall börja ;) Jag tycker det här är så OTROLIGT vackert att jag knappt vet vad jag heter längre ;) Fantastiska färger och underbara mösnterpapper. Jag är helt överlycklig för jag har precis beställt papper från 3andy för första gången och det är dem du använt här :) Älskar stämplen och de där rosa blommorna hade jag kunnat dö en smula för!
Böjer mig för mästarinnan :)

Kram och tervlig helg ♥

Randi Th. sa...

Så utrolig flott! Nydelig med lag på lag. Like nydelig pyntet gang på gang. Blir aldri lei kortene dine!!!
Ha en flott helg!

-klem

Maria Therese sa...

Nyyydelig kort!!

Scrappelise sa...

Nydelig! Det er så mange fine detaljer i arbeidene dine. Alle perlene gjør det utrolig lekkert! Og ja, lag-på-lag er så fint, helt enig der! ha en fin og solrik helg du også! :-))

Елена Дашкевич sa...

Очень-очень красиво!

Jorill sa...

Lag på lag og du verden så vakkert det blir. Det er noen fantastisk nydelige kort du lager !!!

Ønsker deg en riktig god helg :)

Hilde sa...

Kortet ble helt nydelig Hanne!
Jeg er helt målløs.
Så det jo halvferdig i går, og det ble jo bare VAKKERT!!

Ha en riktig god helg Hanne!

Gry-Heidi sa...

...og jeg elsker kortene dine :) Fy søren, så rålekkert !!!
Du er fantastisk flink!

Klem :o)

Wenda sa...

Love your card great job.

Hugs Wenda

CraftyC sa...

This really is gorgeous and the colours are so pretty!
Clairex

Pinklady 68 sa...

Åå, såå lekkert kort!! Helt nydelig satt sammen med alt det fine du har brukt!!
Lekkert!!!!!!!!!!!
Ha en fin helg! KLem Laila.

Mette sa...

Takk for koseig selskap i går:)

Såååå vakkert dette ble!!
Helt fantastisk motiv og alle lag på lagene er så flott! Farger og blomster står i skjønn forening til resten av kortet!

Ha ei fin helg:)

Klem Mette

Meretekj sa...

Noe SÅ lekkert!
Nydelig motiv og kjempeflott dekorert.
Ha ei fin helg, klem fra Merete

Sylvia sa...

Utrolig lekkert:-))
Delikate farger og nydelig pynt!!

Hege sa...

Himmel og hav noe så vanvittig vakkert, Hanne!!!! Jeg fatter ikke hvordan du får det til???? Jeg lar meg stadig imponere og ønske at jeg hadde klart bare en brøkdel av det du får til!

Ha en super helg, Hanne!!!

Klem Hege

Christina C. sa...

What a magnificent work of art!!!! Your coloring skills are phenomenal and the details are divine!

Katrin sa...

Very beautifully!

Julie sa...

Wow, wow, wow!! Stunningly beautiful!!! Juliexx

Knerten sa...

Så utrolig vakkert dette kortet er, Hanne - nydelige farger og flott motiv, og så masse vakre detaljer :-))
Ønsker deg en fin helg !

annkan sa...

Wow- vilket underbart vackert kort!! Du färglägger otroligt bra- och alla detaljer är ju fantastiska.
Tycker om precis ALLT med detta kort!

RitaK sa...

Jeg sier rett og slett bare WOW for et nydelig kort Hanne, for jeg tror du vet hva jeg synes, hihi...
Riktig god helg til deg og dine også :-)

MonaV sa...

Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne lage kort som deg Hanne.
Du vet jeg elsker dem:)
Og dette tok rett og slett pusten fra meg så nydelig som det er.

Klem

Carina sa...

Så nydelig kort! Så mange vakre detaljer... Jeg har sittet og kikket i bloggen din en stund, og synes du lager så mye vakkert. Du er utrolig flink til å male motiver også!
Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din, og lagt deg til i bloglista mi :)

Klem Carina :)

Kris-design sa...

Hmm alltid like nydelig å bivåne det du produserer. Takk for inspirasjon. Ha en strålende dag.

Dena sa...

Hey Hanne! Another beautiful card. So many gorgeous layers and pretty details! I love your work with the markers as well as with distress inks!
Hugs to you!
Dena

Riet sa...

Wowwww Hanne,so wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.xx

Ingrid sa...

Wow, what a lovely vintage, romantic style you have! Love it!
Hugs Ing

Cheryl sa...

OMG WOW this is MAGICAL and oh so pretty,love the soft colours and GORGEOUS details!!!
Hugs xx

Minna sa...

I love,love this card;-) So softy colours and I like the way you always decorate the cards from inside!!
Hugs, Minna

maiju sa...

Wow, a wonderful feeling to your card.