mandag 15. august 2011

DT-bidrag Card and Scrap #14

 Da er tiden kommet for mitt første DT-bidrag hos Card and Scrap. Denne gangen er utfordringen å vise oss noe du har laget som du er spesielt fornøyd med eller liker best. Temaet er INSPIRASJON.  Du skal altså ikke lage noe nytt. Den er vel enkel, eller kanskje ikke.......:)?  


Kortet jeg har valgt er dette morsdagskortet.



Du kan se flere bilder og detaljer fra kortet HER.

Ta også en tur innom bloggen til Card and Scrap og se alle de flotte inspirasjonsbidragene fra mine dyktige DT-venner.
Håper du fikk lyst til å delta på denne utfordringen. På bildet under her ser du premien du kan vinne.



Ønsker alle en super dag! Med eller uten regnvær......

22 kommentarer:

Janne sa...

For et fantatsisk nydelig kort, rålekkert var det ♥

Trine sa...

Nydelig:)
Klem.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt... super lækkert med båndet og sløjfen.
klemm

Maria Therese sa...

Nyyydelig ♥♥

MonaV sa...

Hvordan i all verden har du klart å velge et Hanne...alle dine kort er et mesterverk.
Dette var virkelig lekkert. Blir glad av jenta favnen full med hjerter, smelt:)

honeybeespaperie sa...

Your card is beautiful, Hanne! Love the cute frame and sweet Tilda!
Hugs, Manuela x

Bettina L. sa...

Dette kortet var bare så utrolig nydelig. Elsker detaljene med sløyfen, perlene og blomstene spesielt. Fargene er bare så harmoniske. Klem Bettina

Jorunn sa...

Wow - dette var virkelig lekkert! Fine farger og helt nyydelig pyntet :)

Dena sa...

Now how could you pick a favorite from all your gorgeous creations huh???? This one is very pretty (as are all of your cards) LOVE the papers and your amazing attention to detail! I want to grow up and create just like you!! haha!
Hugs Hanne!!!!
Dena

Riet sa...

So wonderful card Hanne,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Christina C. sa...

WOW....THIS IS AN INCREDIBLY AMAZING WORK OF ART!!!!!!!!!!

Anne Bente sa...

det er bare utrolig NYDELIG Hanne
klemmmm

Marlies sa...

Wauw what a gorgeous card you have made. I love the shabby vintage look, beautiful colours and lovely details!
hugs, Marlies

Hege sa...

Enig med Mona! Hvordan greier du å velge bare ett, Hanne??? Det ene vakre kortet avløser jo det andre!

Boksen du har laget under her ble helt fantastisk (i ROSA!!). Synes det ser rimelig komplisert ut jeg, men må nok prøve en dag jeg også.

Håper du har fine dager!!

Klem Hege

Marte sa...

Du er en eneste stor inspirasjonskilde, Hanne! Dette er bare ett av dine mange, fantastiske kort! Elsker din sarte, romantiske stil - og jeg er stadig innom å lar meg inspirere og beundre! Jeg håper jeg ser deg på Totentreffet!
Klem fra Marte

Only By His Grace sa...

Beautiful. I love every detail.
Hugs Maz

Anne sa...

*sukk*

Takk for at du hentet dette opp igjen, det var helt utrolig vakkert! Jeg elsker fargene, detaljene, blomstene, all pynten, og så klart utbrettingen av papiret. :)

Kortmanitove sa...

Nydelig kort! Det var virkelig til inspirasjon for meg...
Tove

Heidi sa...

Et aldeles nydelig kort Hanne!
Skjønner godt at du valgte dette:) Må ha vært vanskelig for deg, så mye lekkert du har laget.
Ha en fin kveld, klem:)

Anonym sa...

Skjønner godt hvorfor du valgte dette kortet, det var jo rett og slett LEKKERT! Herlig fargelagt, og lekre detaljer! Nydelig!

Klemmer Ida ♥

Home sweet home sa...

Nydelig kort, med mange flotte detaljer,lekkert er det.:)

mettepip sa...

Enda et utrolig vakkert, sart og delikat kort fra deg Hanne! Alt du lager er bare så utrolig nydelig!

Og så har jeg vel glemt å kommentere det nye fine bildet av deg her i bloggen - skikkelig fin og kledelig sveis!

Tusen takk for flotte ord i bloggen min!

Klem fra
Mette