torsdag 3. november 2011

Verdens beste scrappetur:)))


I helga var jeg invitert med på hytte- og scrappetur sammen med en gjeng gale, morsomme, koselige og snille damer:) Det ble selvsagt en helt super tur!!! Masse kos med god mat og godt drikke.... og litt scrapping;);) Og ikke minst godt selskap!
Tusen takk til hytteeier Rita (Rita's kosekrok), Hilde (Stempelgalsverden), Hege (Heges lille hobbyverden) og Mette (Mettes kortverden) for en FANTASTISK TUR!

Denne "lille" hytta stilte Rita til vår disposisjon;) Helt fantastisk....

Blide damer på tur. Fra venstre: Rita, Hege og meg.

Her er det tid for kos:))) Fra venstre: Hege, Rita, Hilde og meg. Og Mette...??? Jo, hun har gjemt seg bak kameraet!


Her "arbeides" det!
Litt av "produksjonen".

Vi hadde også en utfordring, som seg hør og bør når scrappere er samlet:) LAG ET SHABBY CHIC SHAKERKORT (lift av dette kortet)! Alle fikk utdelt samme "materialpakke".

Og her er alle de ferdige kortene. Kjempeflinke damer:))) Besøk Rita, Hilde, Hege og Mette for å se nærmere på de flotte kortene deres.

Her er mitt kort. Dårlig fotograf og dårlig kamera er en dårlig kombinasjon på en kveld med dårlig lys.....
Kommer garantert til å ta nye bilder i dagslys. Så i morra kommer en nærmere detaljbeskrivelse her! Perfeksjonist, jeg.......?? Merkelig nok noen som påstår det.....hmmmmmm:):)

Winter Tilda ser litt solbrent ut i mørket:)))))





Må bare takke nok en gang for en veldig morsom tur!

9 kommentarer:

angelwhispers sa...

Sounds like you had a wonderful trip with lovely company and just love your makes!! Chanelle xx

Hege sa...

Jeg lever på den turen enda jeg, Hanne!!!Men å lifte deg er både skummelt og ikke minst VANSKELIG! Det du lager er så vanvittig gjennomført at det er vanskelig å få det til for en stakkars snøffelhøne...

Jeg er så glad i den vennskapsboken jeg fikk av deg! Kommer til å bruke de "versene" mye!!! Tusen takk, snillingen!

Sender deg en varm snøffelhøne-klem i høstmørket!

Håper forresten bilen din er tilbake fra "hyttetur"...

Nina Macaulay sa...

Kjempe søt kort du har laget Hanne!
Fine tekst og nydelig farvelegging :O))
Og for en flott hytte dere var på! Masse scrappe plass, og jammen var dere produktive!
Ha en fin helg
Hilsen Nina

Mette sa...

Det er bare en ting å si, og det er at dette kunne ikke vært mere vellykket:) bortsett fra denne dynamoen som var i overkant lite samarbeidsvillig ...men det gikk jo fint til slutt:)

Kortet ditt er et mesterverk, så det er ingen lett oppgave å lifte! Jeg må si jeg synes synd å deg som prøvde iherdig å lære meg å fargelegge...litt av en elev du hadde..fnis!!

Jeg er glad for å være en del av denne gjengen med superkoslige, snille og ikke minst superflinke kortlagere!

Jeg ler fortsatt når jeg tenker på reven og grisen som styrte og stelte med både kumatpakker og værhår...det var skikklig morsomt:)))

Snøffelklem fra meg til deg:)

Hilde sa...

Aha... kumatpakker var det det het ja.... kom ikke på det i går kveld jeg, når jeg skrev innlegget mitt.

Som de andre har skrevet, dette var en vidunderlig flott tur!
Og jeg kommer til å leve lenge på den !!
Så koselig selskap og såå fin hytte skal man lete lenge etter!!

Klem og god helg!

Ellen sa...

Hello Hanne
This sounds like a wonderful time with lovely girls. The house looks so cozy and warm. Love the projects you've made.
Hugs, Ellen

Anne Bente sa...

ejjj hvor ser det hyggeligt ud.

knussss

Heidi sa...

Dette var nok en vellykket tur ja! Og så mye fint dere laget:)
Å lifte deg er nok ingen enkel oppgave nei. Det kortet ditt er bare så nydelig:)
Ha en riktig god helg, klem:)

RitaK sa...

Så hyggelig at du koste deg Hanne. Det var kjempekoslig at du ville være med, og den lite samarbeidsvillige dynamoen tok vi på strak arm, hihi... Ikkeno' stopper en gjeng scrappegale snøffelhøns på tur!!! Takk for ei veldig hyggelig helg, og artige snøffelhistorier :-) Og ikke minst takk for at du så tålmodig holdt ut vår syting over mislykket fargelegging, da vi satt der grønne av misunnelse fordi du er så flink!