onsdag 1. august 2012

Ny utfordring hos Papirpikenes Verden!!

Sommeren er snart på hell og det er tid for ny utfordring hos Papirpikenes verden. Denne gangen er temaet MONOKROMATISK.

Jeg har (som alltid!!) laget et posekort, som går i brunnyanser.

 Jeg har brukt en hvit papirpose og mønsterark fra Pion Design. Kantpunch fra Martha Stewart.
 Motivet er fra Lalaland og er fargelagt med Copic Sketch i følgende farger:
Hud: E0000- E000- E11- E21
Hår: E50- E53- E57-E49
Klær og panda E40- E41- E43- E44- E70- E71- E74- E77
Lue: E00- E11- E13- E17- E18- E29

Motivet er limt på en bit bøgepapp. Den er svertet og malt med litt hvit gesso. Blomstene var opprinnelig lyse/hvite. De har jeg sprayet med brun glimmermist. Post og tekststempler fra Kort og Godt.

Et lite kort til å skrive på ligger inni posen. Stanset ut hjerte og limte på en kakeserviet. Tekstremse skrevet ut fra pc'n.
 Lag på lag.... som vanlig.

Veldig enkel bakside med mitt søte Dt-stempel:)

Alle materialer jeg har brukt (eller tilsvarende) finner du i Papirpikenes nettbutikk eller i butikken på Gjøvik.

Gå inn på Papirpikenes verden og se hva de andre Dt-pikene har laget. Sleng deg med på utfordringa, men husk å lese reglene nøye!!!!
Fortsatt god sommer til dere alle:)


6 kommentarer:

MonaV sa...

Helt rått som alltid:):)

Louise sa...

Hej Hanne! ❤
Åh, det här är (som vanligt ;)) helt LJUVLIGT!
Underbara papper och jag älskar att du använt dig av lager på lager när det gäller pappren :) Så söööt stämpel och den är så snyggt målad :)
Underbart som vanligt skatten min!
Duktiga du! ❤
Kramar

Sol sa...

Nyyyydelig Ton i ton... Lekkert pyntet..
Jeg lurer sånn på... Er dette en pose som kan bli bredere.. ? Hvordan ser den ut når "posen" er åpnet... Og .. Putter du event gaven oppi..?.. Jeg er ikke så godt på disse pose kortene.. Men du lager de Nydeligste kreasjoner.. . :o)

Hege sa...

Som vanlig et kort som tar pusten fra en annen... Nydelig med lag på lag, nydelig fargelagt motiv og som vanlig pyntet etter alle kunstens regler! Aldeles lekkert!!!

Stor klem, Hege:)

Kjersti sa...

Så nydelig Hanne, lekre farger og så delikat og flott pyntet! Og lua er jo fargelagt så flott - skikkelig pelslue:) - alt er fargelagt flott forresten...:)
Klem fra Kjersti:)

Jill sa...

Utrolig flott pose kort Hanne :)
Kjempeflott motiv og fargeleggingen er jo bare lekker som vanlig :)
Elsker dine lag på lag og pyntingen er jo masterlig ALLTID
Ha en fin kveld videre.
Masse klemmer fra Jill