tirsdag 2. oktober 2012

En liten titt....


.........inn i mitt lille titteskap?


Hei, alle sammen. Tid for litt inspirasjon  hos Papirpikenes Verden fra meg (Hanne) igjen. 
I dag har jeg tenkt å vise dere hvordan jeg har dekorert et bittelite, søtt titteskap.
Her kan du se hvordan skapet så ut før jeg gikk igang med dekorering:

Det var i lyst treverk og ikke særlig spennende........

...........her er det ferdig! Forhåpentligvis litt mer dekorativt:


Jeg malte hele skapet med et tynt lag med hvit hobbymaling. Etterpå har jeg svertet med svart og brun Distress for å få et litt gammelt og slitt utseende. Alle rom i skapet er kledd med gammelt notepapir i bunnen.
Jeg har dekorert med diverse charms, blonder, knapper, pyntenåler, perler,osteklut, blomst, filmrull og liten flaske fra Tim Holtz. Små tekster fra et av Papirpikenes nye klippeark. Alt dette finner du hos Papirpikene.

TITTESKAPET ER DESSVERRE UTSOLGT FOR ØYEBLIKKET. MEN, DET VENTES INN IGJEN TIL BUTIKKEN SNART. FØLG MED I NETTBUTIKKEN FRAMOVER!!

I tillegg har jeg også funnet noen småting jeg hadde liggende hjemme. Rommene er ganske små og ikke så veldig dype ( ca 3 cm). Tingene man putter inni kan ikke stikke utenfor, da får man ikke på glasset på framsida av skapet. Målene på skapet er ca. 12x15x3cm.

Titteskapet sett fra siden:

Her kan du såvidt skimte glasset på framsiden.

Ønsker alle sammen en strålende fin høstdag!

4 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et utrolig flott titteskap, med mange flotte ting:)
Ønsker deg en fin tirsdag:)
Clemzy Karin D

Synnøve sa...

Fytti katta!!! Dette var rålekkert, Hanne:)) Du, altså:))
stor klem, Synnøve

Kjersti sa...

Dette var lekkert Hanne, så nydelig du har pyntet og så gjennomført delikat! Fint med vindu foran også - slipper unna litt støv da:)
Ha en fin torsdagskveld!
Klem fra Kjersti:)

Scrappelise sa...

Nydelig skap med masse søte småsaker. Liker også størrelsen på dette, virker overkommelig å pynte det. Ha ei riktig god helg Hanne! Klem