lørdag 20. mars 2010

Et livstegn og en liten "sneak peak"....

Ja, her ser dere en liten smakebit på innbydelsene som er under produksjon. Alltid så tar ting litt lengre tid enn man tror og håper.........
Konfirmanten har selv bestemt hvordan invitasjonene skal se ut. Etter litt forhandlinger med "produsenten", kom vi heldigvis til enighet:) Et absolutt krav var at de i alle fall ikke skulle være rosa! Så kan dere jo ut fra bildet gjette hva som ble det endelige fargevalget.........;)

Håper det blir litt bedre tid til å følge med i bloggenes verden når dette prosjektet er vel i havn! Jeg er inne og tar et lite overblikk på alt det flotte som produseres rundt omkring, da:)
Og nok en gang takk til dere som besøker bloggen min og legger igjen så mange nydelige kommentarer!

14 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Dette ser jo aldeles nydelig ut.
Gleder meg til å se det ferdige ressultatet, når det kan legges ut;)
Tid ja, en tror en har god tid, og plutselig så er dagen der.
Lykke til med produksjonen.
Ønsker deg en fin lørdagskveld!
Clemzy KarinD

Knerten sa...

Dette ser veldig lekkert ut !
Har også en konfirmant i år; ikke noe rosa her i gården heller, så jeg sender familien av gårde, og blir hjemme med innbydelser i påsken :-)

mettepip sa...

Dette så jo utrolig vakkert ut da! Gleder meg til å se resten!
Ha en fortsatt fin kveld.
klem fra
Mette

Linda W sa...

takk for sniktitten, ser helt nydelig ut dette her. Følger spent med..
klem:)

Pinklady 68 sa...

Dette ser helt nydelig ut!
Jeg følger også spent med:-)
Klem Laila.

RitaK sa...

Rosa!!! Ser veldig nydelig ut, så jeg gleder meg til å se resten... Fortsatt god helg ;-)

Gry-Beate sa...

Ser ut som det er rosa ja, gleder meg til fortsettelsen!!

;0)Gry-Beate

aud sa...

Oi, her var det mye fint du!
Lekkert, rett og slett!

❤ Kaia sa...

Gleder meg til å se ferdig resultat!!
Natti natt.
Klem fra Kaia

Trine sa...

Dette er jo bare lekkert:)

Anonym sa...

Ooh, gleder meg til og se resten:)

Hanna sa...

Åhh, kan knappt vänta tills jag får se resten!
Det ser såå fint ut!
Väntar med spänning. :o)

Ha en trevlig söndag,
många kramar från Hanna

Randi Th. sa...

Disse ser aldeles nydelige ut. Gleder meg til å se det ferdig!!! Sånne innbydelser tar tid. (Jeg har heldigvis 7 år på meg før de må være ferdig......).
-klem-

May-Bente sa...

Det lille man kan se her, ser ut til å være super flott:=)
Gleder meg!

Klem:))