tirsdag 16. mars 2010

Jeg vant, jeg vant.....

Jippi, jeg har vunnet en utfordring hos Kort'o'mania! Jeg ble kjempeglad for det, tusen takk for at dere valgte mitt kort:)

Her er kortet jeg vant med. Du kan se flere detaljer HER, hvis du har lyst:)

Og ikke nok med det, jeg vant også en kommentarkonkurranse" hos Skogstokiga! Snakk om å være heldig:)
Det er lite aktivitet her på bloggen min om dagen. Holder på å lage konfirmasjonsinnbydelser, eldstejenta mi skal konfirmeres til sommeren:)
Skal legge ut bilder når de blir litt mer ferdige. Håper det kan bli i løpet av en dag eller to:)

18 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Gratulerer så mye.
Kortet var helt lekkert.....
Gleder meg til å se innbydelsene, neste år skal jeg til pers.....
Klem fra Kaia

Mary sa...

det fortjener du,kortet ditt var knallfint:))

Iren sa...

Gratulerer så mye Hanne :) Skjønner godt du vant med det nydelige kortet ;)

Høres ut som du har nok å henge fingrene i med konfirmant ;) Det vet jeg jo litt om ;)

Lykke til med alt du skal gjøre :)

Klem

Linda W sa...

Hei
Gratulerer så mye, skulle bare mangle. Det er sykt fint.
Ha en fin uke, klem:)

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye Hanne, det var vel fortjent :-) Kjempelekkert kort du hadde laget til utfordringen hos Kort o Mania!

Hege sa...

Gratulerer Hanne! Virkelig velfortjent!
Gleder meg til å se innbydelsene, bordkortene osv..

Klem Hege

RitaK sa...

Gratulerer så mye Hanne :-) Det kortet med strikkejenta er jo bare helt herlig! Lykke til med innbydelsene, gleder meg til å se...

Pinklady 68 sa...

Gratulerer så mye!
Kortet ditt var bare helt nyyydelig:-)
Lykke til med konfirmasjons forberedelsene.
Klem Laila.

Cheryl sa...

Congratulations,so well deserved your card is absolutely gorgeous!!!
Hugs xx

Mette sa...

Gratulerer, så moro å vinne og det var vel fortjent! Kortet var jo rett og slett nydelig!
Ha en fin dag, håper vi ses på treff i kveld:-)
Klem Mette

Scrappelise sa...

Graatulerer så mye, det er så vel fortjent!

MonaV sa...

Gratulerer Hanne!!!
Kortet er d...lekkert!!!
Jeg gleder meg også til å se innbydelsene, de er garantert flotte.

Toi9 sa...

Velfortjent ! For det var ett aldeles nydelig kort du har laget :)
Gratulerer !=)

Marie Wisén sa...

Varma Gratulationer!!! Vackert kort!!! Fantastiskt fint!

Kram Marie

mettepip sa...

Gratulerer så mye! Et virkelig lekkert kort, og fullt fortjent!
Ha en flott helg!
klem fra
Mette

Unknown sa...

Grattis till vinsten =D kortet är helt fantastiskt sött!!

Ha en härlig helg!
Kram
Malin

Inger Marie sa...

Gratulera så mye :)
Kortet er jo bare så utrolig lekkert, nydelige papirer, hjert, tyll og blomster.
Dette falt jeg helt for :)
Ha en fin helg!
God klem

May-Bente sa...

Gratulerer, det var virkelig velfortjent. Kortet ditt var helt herlig!!!
Nydelige detaljer:))

Kos deg med konfirmasjonsforbredelsene, du har nok å gjøre nå:=)
Glad det er 3 år til det er vår tur.
Klem:))