fredag 26. mars 2010

Posekort til 60-årsdag

En kollega av meg fyller 60 år i dag. Jeg har laget dette posekortet til henne.


Motivet er tatt fra et klippeark fra Sagen Design. Mønsterark fra Prima.

Blomster fra Prima og Kort og Godt. Metallhjørnet er også fra Kort og Godt. Sommerfuglen er klippet ut av mønsterarket.

Har blant annet brukt litt av en gammel bokside, kakeserviett, bred blonde og tall som har ligget i kaffebad.


Et enkelt kort inni til å skrive gratulasjonen på.
Tusen takk for at du besøkte bloggen min:)

22 kommentarer:

mettepip sa...

Veldig lekkert kort Hanne som jeg tipper mottakeren blir veldig fornøyd med! Lekkert pyntet.
Ha en riktig god påske!
klem fra
Mette

Elly sa...

Very beautiful!!! I love it!!
hugs, Elly

Wenche sa...

Nydelig posekort, Hanne. Og så mange flotte detaljer.

Ha en flott helg!

Klem Wenche :0)

Unknown sa...

Nydelig kort du har laget og riktig lekkert pyntet (",) Holder selv på med et kort til 60-års dag.
Hilsen fra Karin

Filharmonica sa...

Nydelig Hanne :-)) Dette kommer sikkert 60-åringen til å bli overbegeistret for! Ha en fin helg!

Dena sa...

Sooo pretty Hanne! I think you can turn just about any image into a piece of gorgeous art! Love the pull out to write on!!!
Hugs, Dena

RitaK sa...

Flott kort! Disse posekortene blir vi jo aldri lei, passer liksom til det aller meste... Ønsker deg og dine en koslig påske ;-)

Yvonne sa...

Så nydelig! Og så herlig fullt av flotte detaljer! Tipper 60-åringen blir veldig glad for dette!
Ha en super helg og en herlig påske!
Klem

Therese sa...

Utrolig flott kort med mange nydelige detaljer. Første gangen jeg er innom bloggen din og her var det utrolig mye fint å se. Legger meg til som følger jeg og velkommen skal du være til å ta en titt hos meg og. Jeg er ganske ny i bloggverdenen ;)

Stempeltiger sa...

I love your card Hanne!
The photo, the lace and the flowers are really gorgeous.
Have a nice weekend.
Hugs, Swantje x

Unknown sa...

Ååå du milde moses... så vannvittig lekkert!!!! *dån*
Herlige lekre detaljer og nydelige duse farger!!
Behersker alle stiler du!!!

God Påske!
Klem,
jorunn

Gry-Beate sa...

Så nydelig, vakkert dekorert!!

;0)Gry-Beate

Cheryl sa...

OMG this is magnificent and detailed to perfection!!! I absolutely love it!!
Hugs xx

Pinklady 68 sa...

Nydelig og lekkert pyntet posekort!
Blir nok en fornøyd 60 åring:-)

Ha en fin søndag og riktig god påske!
Klem Laila.

May-Bente sa...

Posekortet ditt var kjempe herlig!
Skjønne detaljer som alltid, Jubilanten blir stålende fornøyd:=)

God påske, klem fra meg:=)

MonaV sa...

Nydelig som alltid Hanne.
Disse posekortene slår alltid an...tenk at det går an å lage noe så fint ut av noen gråposer:)

Ha en fin påske, og kos deg!

Anne Bente sa...

åh,,,,, Hanne hvor er det smukt, det vil gøre glæde.

Wenche sa...

Hei igjen Hanne.
Er bare en liten tur innom for å fortelle deg at jeg har noe til deg i bloggen min.

Påskeklem fra Wenche

Karialov sa...

så utrolig nydelig kort. :D Lekkert gjennomført.
ligg ein award til deg i bloggen min.
klem fra Karianne

Britt-Inger sa...

SAGOLIKT VACKERT!!!!!
Tack för dina kommenterer, dom värmer ;)
Kramar.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så lekkert - elsker hvordan du krydrer prosjektene dine med så mange utrolig lekre detaljer!

Tusen takk for titten inn i min blogg og for kommentaren på mitt første dekorerte papp-egg ever! Det var gøy å lage. :)

God Påske! Klem, Hege

Randi Th. sa...

Så vakkert kort du har laget! Regner med hun ble glad for dette posekortet!!!
-klem-