lørdag 6. mars 2010

Vel overstått vinterferie og award

Nå er jeg vel hjemme etter noen flotte dager med vinterferie på fjellet. Det har vært kaldt og blåst en frisk nordavind, men utrolig vakkert! Fikk så lyst til å dele den flotte utsikten fra terassen på hytta med dere. Det er flott, ikke sant?







******************
Jeg har også fått en award mens jeg har vært bortreist på ferie. Den har jeg fått av Brises. Tusen
takk så mye:) Ta en titt i bloggen hennes HER! Du finner masse inspirasjon og masse vakre kreasjoner.


Denne gangen velger jeg å gi denne awarden videre til disse jentene:

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld:)

11 kommentarer:

RitaK sa...

Kjempefin utsikt Hanne, og nydelig vær vi har hatt denne vinterferien :-) Tusen takk for awarden, hyggelig av deg :-) Ha ei fortsatt god helg ;-)

Ida sa...

Hei! Så vakkert! Heldig er du!:)
Hilsen Ida

MonaV sa...

Det er virkelig flott på fjellet:)
Tusen takk for awarden...kjempekoselig.

❤ Kaia sa...

Hei på deg, og velkommen tilbake fra ferie, nydelig utsikt fra terrassen din. Jeg vil også gi deg en award, kom inn i bloggen min å hent den.
Har du fått den før, så synes jeg absolutt at du fortjener en til..
Ha en super lørdagskveld videre.
Klem fra Kaia

Hege sa...

Tusen takk for awarden, Hanne!! Det var koselig av deg!

Når jeg ser bildene dine fra fjellet, ønsker jeg meg hytte også! Men jeg vil ha hytte der snøen detter ned ferdig måkt (inkludert hyttetaket), og vedlikeholdsfritt forøvrig...

Fortsatt god helg!

Klem Hege

Linda W sa...

velkommen tilbake. Takk for at deler de flotte bildene. Ingen slår kong vinter det er så vakkert..
Det kortet nedenfor er bare utrolig lekkert, proppa med nydelige detaljer..
klem

Yvonne sa...

Nydelig utsikt. Det må jo være ren meditasjon å sitte der og slappe av.
Ha en flott søndag!
Klem

Chris sa...

Such beautiful views Hanne, looks like you had an amazing time at the cabin, it's a real winter wonderland! Well done on your award too and have a nice Sunday. Hugs, Chris :)

Mette sa...

Hei Hanne
Tusen hjertlig takk for awarden, veldig koselig at du vil gi den til meg, setter stor pris på det:-)
Jeg har også vært på fjellet noen dager, og helt enig med deg at det er nydelig på fjellet nå!!
Kortet under er jo bare helt nydelig, fargene og alle detaljene, ja alt er utrolig flott sammensatt!!
Ha ei fin uke:-)
Klem Mette

Dena sa...

Hanne, this is gorgeous! So much snow!!! Wowza!
Congrats on getting this award and thanks so much for passing it on to me! You're such a sweetie!
Hugs, Dena

May-Bente sa...

Vært på hyttetur dere også, ja. Vi også:=)Kost oss masse.
Bildene dine er kjempe flotte, for en utsikt:=)

Klem:))