onsdag 19. august 2009

Høststempler fra Whiff of Joy, mitt første GD-kort

Her er det første kortet fra meg med de nye høststemplene til Whiff of Joy. Utrolig søtt motiv...
Har brukt mønsterark fra Maja design.



Jenta er malt med Distress Ink(hva skulle jeg gjort uten det....?:)).



Blomster fra Prima og Petaloo.






Kommer snart flere kort fra meg. Holder på å male motiver på harde livet! Men, jeg bruker så laaaaaaaaaaaang tid på det....... Men, jeg koser meg skikkelig med litt pirk:)





23 kommentarer:

MonaV sa...

Det stemplet er så søtt.
Og du er veldig, veldig flink til å male Hanne.
Det blir så reint og fint det du lager:)

Ha en flott dag!!

Marianne sa...

Å hjelpe og trøste såååå nydelig!!!
Vakre farger, himmelsk fargelagt, og et herlig motiv!!

Klem Marianne:)

Lene Aase sa...

WOW, for et rålekkert og delikat kort du har laget!!!!
Utrolig mye lekkert ellers i bloggen din også:)

Klem fra Lene:)

Håp sa...

Dette likte jeg veldig godt! Nydelig fargesammensetting, et virkelig nydelig og delikat kort :)

Klem, Linda

Annita sa...

Hanne, du er simplethen fantastisk til at male med distress ink. Fantastisk kort, elsker de dybe varme farver.
knus Annita

Karita sa...

Oooh Hanne, your card is so beautiful that it takes my breath away :) I just love your soft colouring and those papers.. they are awesome! :) And so many beautiful details, wow! :)

Hugs,
Karita

Kari sa...

For et herlig kort!Nydelige ark og supre detaljer;)
Stemplet er fantastisk malt:)
Ha en fortsatt fin dag:)

Klem,Kari:)

Iren sa...

Ååh så lekkert dette kortet var!!! Så lekre farger og lekker fargelegging! Maja designpapirene er så nydelige også ;o)

Ha en fin kveld!

Klem

RitaK sa...

Så fint kort, Hanne. Nydelig malt, og koslig tekst :-)

Riet sa...

Ohhh wowww Hanne,what a beautiful card ,i love the image and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Hege sa...

Dette er noe av det fineste jeg har sett, Hanne! Rett og slett nydelig!!

Klem Hege.

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig kort, utrolig lekre farger du har satt sammen. Og malingen din er jo bare helt herlig!!
Gleder meg til å se flere!!
Klem, Bente

gina g sa...

Oh wow this is absolutely stunning i love the soft colours and your flowers are beautiful. luv gina xx

craftyb sa...

Beautiful creation....fabulous colouring...I love all your details! bx

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

Wow!
this is so very gorgeous!
I love this sweet image and your colouring and detail is just wonderful!
I adore your card
hugs
claudiax

Dena sa...

This is just gorgeous. What a beautiful image colored beautifully in your vintage style!!!! That border punch is perfect. I love it! Hugs, Dena

Pia sa...

wow sååå super flot kort, lækre farver og design

Anonym sa...

hei igjen!;D
utroooolig lekkert!! skikkelig nyydelig:D!
klem ida:o)

Stempelhexe sa...

Deine Karte ist einfach wundervoll.

Gruß
Ulla

Lynsey sa...

This is such a pretty card!
Hugs Lynsey:)

RitaK sa...

Gjett hvem som vant ei Gorjuss-jente hos Hanne's kreative krumspring? Jepp, nemlig det var DEG, gratulerer :-)

Giò sa...

WOW!!! AMAZING!!! this is soooo cute!!! hugs giò

Jannhild sa...

Åååå for et nyyyydelig kort!!
Digger de slitte kantene du har laget!! Nyyydelig motiv og nydelig fargelagt!!

Ønsker deg en flott helg!!
Klem fra Jannhild