tirsdag 18. august 2009

Sukkersøte kreasjoner og blogcandy hos Rita

Da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, fikk jeg en kjempekoselig overraskelse. Hadde fått en kommentar fra Neeta om at hun hadde publisert det siste kortet mitt på Sukkersøte kreasjoner!! Jeg ble kjempeglad!!:) Slikt noe varmer virkelig i en kortlagers hjerte. Og så er det rene vitamininnsprøytinga for inspirisjon og skaperglede. Tusen, tusen takk, Neeta:) En stor klem til deg.

Rita har en kjempesøt blogcandy i bloggen sin. Og ikke nok med det! Hun har bursdag i dag også! Hurra for deg, Rita. Du kan også bli med i trekningen av godis. Bare løp inn i bloggen hennes HER og legg igjen en bursdagshilsen til henne:)

Hvem kunne ikke tenkt seg denne lille godbiten!!?:)
Holder akkurat på med innspurten på noen kort med de nye stemplene fra Whiff of Joy. Så det er bare å følge med de neste dagene.... Du bør absolutt besøke de andre dt-damene. De har lagt ut noen nydelige kort allerede.
Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei-hei!!;D
gratulerer ved å bli publisert på sukkersøt!! Velfortjent, utrolig nyydelig kort:D Jeg legger meg til som følger her jeg, du lager utrolig masse fint;D Legger deg også til i blogglista mi, håper det er greit..?? ha en fortsatt super duper uke!!
klem ida:o)

RitaK sa...

Tusen takk for koslig hilsen. Så kjempegøy at du har blitt publisert på Sukkersøte Kreasjoner da, og forresten så er jeg helt enig i alt det pene "neeta" skrev om deg, du er kjempeflink :D