torsdag 6. august 2009

Whiff of Joy POM og ferietid

Denne boksen lagde jeg til POM August hos Whiff of Joy. Oppgaven var å lage en presang som skulle gis fra brudeparet til gjestene. Vet ikke så mye om denne tradisjonen, den er så vidt jeg vet ikke så veldig vanlig i Norge. Tror at det ofte er kaker eller konfekt som gis bort. Jeg har i alle fall malt og pyntet en sponeske som jeg fylte med sjokoladehjerter.

Har dessverre ikke noen av de vakre bryllupsstemplene fra WOJ. Denne lille kaka er et WOJ bursdagsstempel. Synes den kunne brukes:)

Mønsterarkene jeg har brukt, er fra bryllupskolleksjonen til Papirdesign.


Beklager at dette innlegget er forsinka. Er akkurat hjemme fra ferie med familien. Vi har hatt en skikkelig flott tur til Danmark med mange fornøyelsesparker og karusellkjøring!! Alle har virkelig kost seg på turen:)

Håper dere får en fin dag. Her er det sol i dag, så det er bare å komme seg ut!!

7 kommentarer:

Gribouilletaz sa...

Wouhaaaa !!!!!!!! it's wonderfull, very lovely !!

Rach sa...

beautiful Hanne, so pretty. hugs rachxx

Riet sa...

Wowww Hanne,what beautiful,,i love the papers and details.

Hugs Riet.x

Pia sa...

wow hvor super nydelig æske. Håber du havde en dejlig tur til Danmark

Nancy sa...

Kjempe lekkert, Hanne:O) Gjennomført nydelig!
Klem, Nancy;O)

Kari sa...

Synes den ble utrolig flott! Nydelig pynet!!
Herlige blomster:)
Ha en fin kveld:)

Klem,Kari:)

Annita sa...

Hej Hanne, jeg er helt vild med din æske. RIGTIG flot.
sejlede I til Hirtshals da I kom til Danmark ? Hvis I gjorde, er I helt sikkert kørt lige forbi vores hus :-) En skam jeg ikke vidste du kom, ville godt have givet kaffe :-)

Knus Annita