lørdag 8. august 2009

Whiff of Joy Party Animals

Dette kortet har jeg laget med de nye Party Animals-stemplene fra Whiff of Joy. Jeg har brukt ørnen Thomas, apen Lou og løven Leo og masket dem sammen.

Motivet er malt med Distress Ink refills. Synes disse søte dyrene er litt vanskelige å male. er liksom ikke helt sikker verken på fargevalg eller skyggelegging.

Metallsommerfuglen er fra Kort og Godt Hobby. Roser fra Prima og epleblomster fra Unik Hobby.




Tagen har fått tekst fra Delish.


Rundt kortet har jeg brukt en swirl fra bryllupsstemplene til Stempelglede. Alle mønsterpapirer er fra Scrapper's Choice.
Er elendig til å blogge rundt for tida, men er i ferd med å jobbe meg tilbake fra feriemodus:)
En stor takk til alle dere som er innom og legger igjen kommentarer her. Jeg setter virkelig pris på det:)


17 kommentarer:

Janiel/ janny sa...

WOW STUNNING!!!!!! Love the coloring and the details.. hugs janny

RitaK sa...

Kjempefint kort. Er visst ingen fare med fargeleggingen, nydelig synes nå jeg :-)

Bente sa...

For et nydelig kort, så lekkert med alle de dyrestemplene. De var iallefall helt fantastisk fargelagt!! Kjempelekre detaljer og nydelige farger!
Klem, Bente

Iren sa...

Ååh så utrolig mye lekkert du har laga!!! Super skjønnt dette med alle dyrene på også. Har ikke vært inne i bloggen din før jeg men det kommer ikke til å bli den siste ;o)

Legger meg inn som følger hos deg jeg ;o)

Klem fra Iren

Hanna sa...

ÅÅÅÅÅååwooow!!!
(vet inte om jag klarar av att säga så mycket mer! ;o) Sitter här och bara gapar!)
Såå läckert kort, Hanne!
Massa läckra detaljer och din färgläggning är super! :o)
Ha det bra!
Kramar från Hanna

Riet sa...

Wowww Hanne,what a BEAUTIFUL card,i love the images and colours
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Pia sa...

woooow kæmpe lækkert og super sødt kort

Dih Rocha sa...

Olá! Conheci o seu cantinho e é tudo de bom!
Lindo e criativo!...
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Se puder, dê uma espiadinha no meu:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Lena Katrine sa...

Åh herlighet! Så flott! Fargeleggingen din er bare helt nyyydelig! Fargene og detaljene på kortene dine er så delikate og lekre - på alle som en!

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min - det setter jeg utrolig stor pris på!

Ha en flott dag! Go'klem

Karita sa...

Wonderful card Hanne! :)
You have done a great job with colouring those animals. And so many lovle details, wow! I just love your style :)

Have a great week :)
Hugs,
Karita

Angella sa...

Oi, så flott dette korett var...Det er første gang jeg besøker bloggen din... Fantastisk mye flott å se på:)

Du er kjempeflink:)

Angella

Kari sa...

For et nydelig kort!
Dette stemplet er jo så herlig og du har så flotte detaljer her!Fantastisk fargelegging!
Ha en flott mandagskveld:)

Klem,Kari:)

Dena sa...

This is just stunning! There is so much to look at in your work. I think the flowers are gorgeous too. Hugs, Dena

Maya sa...

Nyyydelig kort!
Så søte disse dyrene :)
Ha ei flott uke,
klem fra Maya:)

Elins Cards and other handscrafts sa...

Så morsomt ett kort.. Herlige stempler de dyrene der.
Detaljer og inspirasjon å hente for en liten nybegynner ;o)

Unknown sa...

Stunning!

Rach sa...

oh my word this is awesome, so pretty. hugs rachxx