onsdag 26. august 2009

To nye kort fra meg i dag!!

Først ut er et GD-kort for Whiff of Joy. Motivet er Oakley fra de nye høststemplene. Ganske søt... Du får nå kjøpt høststemplene stykkvis HER.
Min faste følgesvenn har vært med meg denne gangen også. Da mener jeg selvsagt Distress Ink:)

Metallpynt fra MM.



Gresskarene er også fra høststemplene. det samme er teksten på tagen.


Lenke fra Tim Holz.

Mønsterpapirene er fra Maja Design. Ellers har jeg brukt et stykke bølgepapp under motivet. Synes alltid det er en utfordring å få til bra guttekort. Vet liksom ikke helt hva jeg skal pynte med.
Det neste kortet er et bestillingskort til ei dame som fyller 70 år. Jeg kjenner henne ikke, men håper at hun liker denne stilen. Alltid litt spennende med ukjent mottaker....
Kan kanskje kalle dette litt shabby vintage???

Motivet er fra et utklippsark. Brukt Crackle Accent og litt Crackle paint på det.





Blomsterranke fra Prima og rosene er fra Kort og Godt. Sommerfugl fra Karen Marie klip.



Chipboardbokstaver fra Tim Holz. Malt med kobber krakelering og påført litt kobberglitter.








Pyntepapirene på dette kortet er også fra Maja Design.
Takk for at du kikker innom.
Nå skal jeg kose meg med nybakte skillingsboller:) Jeg og jentene har hatt bakedag...

18 kommentarer:

Hanne sa...

Fantastisk flotte kort! Liker kortene dine bare sååååå godt!

CFLanger sa...

What gorgeous creations!

Annita sa...

wow Hanne de er virkelig flotte, kender ingen der kan male så dejligt og med sådan en dybde som du kan. knus Annita

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig begge kortene i hver sin stil! Så stilige detaljer, lekkert med krakkeleringen!!
Ha en flott kveld!
Klem, Bente

MonaV sa...

Du er virkelig en av mine forbilder når det gjelder kort Hanne.
Skikkelig flink er du:)
Begge korta er flotte, men det nederst er bare woooow. Nydelig med krakelering, blomsterranke og den lille papirrullen med rosene i.
Ha en flott kveld!!

Iren sa...

Det vintagekortet var bare så lekkert !!! og det guttekort et var så skjønnt det også! Så mange nydelige detaljer det er på begge to! Så gjennomført lekre !
Ønske deg en fin kveld!

Kari sa...

Begge kortene er kjempeflotte!Er ikke alltid like lett med guttekort,men du har gjort en fantastisk jobb der:)
Vintage kortet er nydelig!
Lekre detaljer på begge kortene:)
Ha en flott onsdagskveld:)

Klem,Kari:)

Camilla sa...

Knallflotte kort!! Kjempestilig guttekort, det har flotte farger og stilig pynt. Og vintage kortet ditt gir meg hakeslipp!!! Sukk! Så mange stilige detaljer. Har kjøpt meg crackle accent, men har ikke fått prøvd det ennå. Fikk veldig lyst nå!;)
Klem, Camilla.

RitaK sa...

Koslig høstkort, og jeg kan ikke skjønne hvilken 70-åring som ikke ville bli henrykt over å få et så flott kort. Kjempenydelig spør du meg :-)

Audhild sa...

Nydelige kort du har laget. Guttekortet var kjempefint. Synes det er så vanskelig å pynte kort til gutter.
Vintagekortet var utrolig lekkert. Flott motiv og fint pyntet.

Pia sa...

wow 2 rålækre kort med brug af fine teknikker og flotte motiver og farver

Dena sa...

Both cards are absolutely amazing. Of course the lady will love that card, who wouldn't?!!! ha ha! She could frame one of yours for sure they are sooooooo pretty! Hugs, Dena

craftyb sa...

Gosh these are both so beautiful! I love the corrugated paper...suits the vintaged look so well...beautiful colouring on your image, and I love all your embellishments and special little touches! bx

Oxana sa...

Fantastiske kort!!!

Riet sa...

What a beautiful cards Hanne,i love the images and colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.x

Aija sa...

Oh my, love them both but the vintage card is something truly special! The way you have put the flower decoration, amazing!
Hugs,
Aija

Karita sa...

WOW Hanne!!! You have done amazing work with these two cards :) I just love them both :)

I´ve got award for you on my blog :)
Have a great weekend :)
Hugs,
Karita

Inger Marie sa...

Så lekre kort du har laget.
Guttekortet er jo bare i så flotte farger og med stilige detaljer har Vintage kortet er jo bare så lekkert,lekre farger og detaljer
Ha en flott lørdagskveld
God klem