torsdag 26. mars 2009

Fra enkelt til overdådig...

Koser meg med å hoppe innom ulike stiler om dagen. Pleier å bruke stempler på det meste jeg lager, men nå ble det helt stempelfritt! Vet ikke helt om jeg skal kalle dette en slags vintage/shabby chic stil..? Har i alle fall boltret meg med papirer, blomster, bokstaver, tyll og glansbilder. Bildet skal brukes som dørskilt på rommet til yngstejenta. Hun ble i alle fall fornøyd med resultatet.

Må nok hente fram noen stempler. Det står mange bursdager for tur. Men, jeg føler liksom at kortformen ikke er helt på topp. Tror rett og slett at jeg har for mange nye stempler (går det an, det da?....) å velge i. Vet ikke hvilket jeg skal begynne med! Luksusproblem...!

13 kommentarer:

Annita sa...

wow Hanne, velkommen uden for boksen VIRKELIG flott kort.
hvis dine nye stempler trænger til ferie kan du sende dem på ferie til Danmark ;-)
knus Annita

Ewonne sa...

Ett fantastiskt vackert kort! Du är så otroligt duktig! Gillar verkligen färgerna i detta kortet ♥

Sissen sa...

Åååh, det ble jo kjempefint!

Camilla sa...

Åh, vad det blev fint.
Så mycket fina detaljer och härliga färger.
Kramar Camilla

Pia sa...

woooow jeg er mundlam, sååå rålækkert med mange flotte detaljer

RitaK sa...

Dette dørskiltet er noe av det søteste jeg har sett, tipper minstejenta er fornøyd ja... Lykke til med bursdagskortlagingen, gleder meg til å se :-)RitaK

Hanne sa...

Å du hellige makaroni og milde indoneser, noe så lekkert! Du er jo helt rå, jente! Så mange flotte detaljer og nydelige sammensetninger!

Jeg har ikke hatt så mye tid til bloggebesøk i det siste, men har nytt de siste kortene dine nå, da, og jeg bøyer meg i støvet enda en gang - du behersker jo hva det måtte være!

God fredag og god klem :)

Lia sa...

hi hanne,
I hope you can read Englisch, I can't norsk, it is the first time that I take a look on your blog and I must say all your cards are amazing
Hugs Lia

Åshild sa...

Fant nettopp bloggen din og har hatt noen gode minutter her inne! Så mye flott du lager! Dørskiltet var helt nydelig og jeg skjønner godt at frøkna var fornøyd :)

Takk for inspirasjonen!

Åshild :)

RitaK sa...

Takk for koslig kommentar ;-)Nei, var ikke så mye jobb med blomstene når jeg først hadde fått til en slik jeg ville ha den, så du rekker nok dette før påske, hihi...
Så Camillas blogcandy her, så jeg kunne ikke dy meg.. Nominerte deg og Hilde jeg så nå får vi krysse fingra ;D

Ewonne sa...

Det finns en award till dig i min blogg om du vill ha den ♥

Cathrines-creative sa...

Lekkert lekkert lekkert, du er utrolig flink.
Linker til bloggen din i min, for her må jeg følge med...
Ha en fin fin kveld.

Jannhild sa...

Aldeles nydelig!!! Og lekkert!!!
Utrolig flott alt sammen!!

Klem og ha en flott mandag :)