tirsdag 3. mars 2009

StampARTic og Walk of Fame

I helga var jeg en tur på fjellet. Det ble både avslapping og noen fine skiturer. Da jeg kom tilbake søndag kveld, oppdaget jeg sannelig at det hadde skjedd ting! Et av kortene mine har blitt presentert på Walk Of Fame på StampARTic sin blogg. Tusen,tusen takk for det:) Synes det var spesielt moro,siden jeg egentlig bare var mellomfornøyd med dette kortet. Må jo si at jeg er litt stolt også,da. Det er så mange av dere der ute som lager aldeles nydelige kort, så at mitt ble valgt er en overraskelse.Tusen takk for koselige kommentarer og for at dere besøker bloggen min. Dere kan se mitt og de andre kortene som ble valgt her: http://stampartic.blogspot.com/ Ha en riktig god dag:)

1 kommentar:

Annita sa...

tusind tillykke ! er altså også et rigtig flot kort. har selv kigget på det flere gange !!
Du er i din fulde ret til at være MEGET STOLT.
Knus Annita