søndag 8. mars 2009

Jiiiiiiiiiihaaaa...

Gjett hva!! Nei, det er selvfølgelig umulig for dere å gjette hva jeg mener... Var inne på bloggen til Katharina Frei og der så jeg listen over de som var valgt ut som gjestedesignere... Kan dere gjette nå...?

NAVNET MITT STÅR DER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har sett etter mange ganger, så det er faktisk helt sant. Wow, det hadde jeg aldri trodd! Glad, spent, litt skremt og faktisk litt stolt. Det er da vel lov..?
Designerperioden min skal være i juli og august, så jeg har jo litt tid til å forberede meg.

De andre jentene som ble plukket ut, er kjempedyktige. GRATULERER SÅ MASSE TIL DEM ALLE SAMMEN, DETTE ER FORTJENT! Du kan se det her: http://katharina1704.blogspot.com/

Og så er det en ting til som er utrolig morsomt med dette: vi er to jenter fra selveste Toten som ble plukket ut! Tenk det...

En god dag til dere alle:)

6 kommentarer:

Hilde sa...

hihi, heldige oss!!! *danserrundtomkring*

Karita sa...

What a great news!! Congratulations!!

Hugs,
-Karita-

Annita sa...

Tillykke det er fortjent !! glæder mig til din mdr kommer :-)
TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Bente sa...

Gratulerer så mye !! Jeg skjønner godt valget, du lager jo de vakreste kort - det er noen som er helt rå med distressene - du er jammen en av dem du og!! Fatter det bare ikke jeg - hvordan dere får det til!! Gleder meg til å se hva du lager når perioden din starter!!

Hanne sa...

Gratulerer og hipp hipp hurra! Så morsomt dette blir for deg, og så utrolig velfortjent, så flink som du er!

God søndagskveld - håper du lander etter hvert :) Klemmer fra navnesøstra :)

Maria Therese sa...

Gratulerer med Gjeste DT for WoJ!!! Velfortjent!!