onsdag 11. mars 2009

Vant StampARTic challenge!!!!!!!!!

Hurra!
Jammen vant jeg forrige utfordring på StampArtic.Du må gjerne ta en titt på bloggen deres her: http://stampartic.blogspot.com/. Tror jeg må være under en heldig stjerne om dagen, eller noe sånn... Kjempeglad for seieren, det var veldig mange flotte bidrag som var sendt inn. Nå venter jeg på premien i posten. Den så kjempefin ut, så nå går jeg bare rundt og gleder meg.:) Får nesten litt vente-på-julaften-følelse..... fnis! Er visst litt barnslig, jeg....Her er kortet jeg vant med:


Jeg takker så mye til dere som er innom og kikker i bloggen min og legger igjen så søte kommentarer.Det setter jeg pris på.:)

En riktig god kveld til dere alle

Hanne

4 kommentarer:

Nina I. sa...

Gratulerer så masse!!! Et utrolig nydelig kort;o)
Klem

Hanne sa...

Dette kortet må du bare ramme inn og henge på veggen, så mye heder og ære og oppdrag som det har ført med seg! Veldig velfortjent, alt sammen, gratulerer så masse!

Nattinatt fra Hanne:)

Annita sa...

TILLYKKE
det er et usædvanligt flot kort HELT fortjent !
knus Annita

Kirsten Aune sa...

Hei Hanne.
Fant fram til bloggen din via Stampartic.
Kortet ditte er fantastisk nyyyydelig! Gratulerer så mye!
Har beundret de andre kunstverkene dine her inne også! Du er kjempeflink!
Takk for titten. Jeg kommer garantert tilbake!

Håper du har en fin dag - på den "gær'ne sia" ;)

Klem fra Kirsten