mandag 23. mars 2009

Sukkersøtt utfordring # 33

Clean and simple.....?
Ukens utfordring på http://sukkersott.blogspot.com/ er å lage et kort i clean and simple-stil. Jeg bruker ikke å lage kort i denne stilen; er jo altfor glad i å lesse på med stæsj. Men, jeg synes bare det er moro å utfordre meg sjøl litt. Tror jeg trenger det av og til. Blir jo ofte til at en holder seg litt i samme "sporet" når en lager kort. Mønsterarkene jeg har brukt er fra October Afternoon og Rhonna Farrer. Den lille søte fuglen er fra imaginisce. Tekststemplet er fra Papirloftet. Mitt bidrag til utfordringa:


Ha en fortsatt god kveld og takk til alle som besøker bloggen min.

Klem,

Hanne

9 kommentarer:

Pia sa...

Hvor er det et super nydeligt kort

Bente sa...

Kjempeflott kort, nydelige farger - du har nok truffet stilen bedre enn det jeg gjorde :-) Ha en fin kveld!
Klem, Bente

May-Bente sa...

Flott, flott med noen herlige farger!
klem!

Bente sa...

Stilig! Søt, liten pip-pip!

Anonym sa...

Hei, for et flott kort. Det var virkelig clean&simple! :)

Ha en fin kveld
Hilsen Cathrine:)

Aina sa...

Du traff spikeren rett på hodet, clean and simple. Kjempeflott kort :O)

anne bodil sa...

Lekkert! og skikkelig clean and simple! :)

Annita sa...

så søtt. jeg er vild med den lille fugl hun er så søtt. dejlige farver.

Hanne sa...

Som jeg sa i sted; du behersker hva som helst! Skikkelig lekkert, Hanne!

Sukkersøt klem ;)