onsdag 18. mars 2009

Stempler i lange baner... StampARTic utfordring


Har prøvd meg på utfordringa til StampARTic denne gangen også. Og en utfordring var det virkelig. Oppgaven var nemlig å bruke minst 10 forskjellige stempler på framsida av kortet. Her er det lett å gå seg vill i stempeljungelen!! Da jeg var ferdig med mitt kort, telte jeg 14 stempler i alt! Det er med motivtrykket som jeg har fått av Hilde. Har derfor ikke noe bilde av det stemplet. Hilde kan dere forresten besøke her:http://stempelgalsverden.blogspot.com/. Bloggen hennes er absolutt verdt å avlegge en visitt. Hun er kjempeflink:o)
Alle stemplene jeg brukte på kortet, har jeg tatt bilde av her.

Rosene jeg har pyntet med er fra Prima. De er sprayet med distress refills. Steiner er fra Kaisers Craft (eller noe slik, tror jeg). Rundt motivet har jeg brukt rufsete garn fra Panduro.

Jeg tror ikke alle stemplene jeg har brukt, synes like godt. Men, de er der alle sammen..!
Klem,
Hanne

6 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelig kort - flotte farger, lekre detaljer - og herlig fargelegging!!

kaylou sa...

This card is absolutley gorgeous, i love the colours. Ilove all your work.
kaylouxoxo

Unknown sa...

WoW for et vakkert kort!!!!!!
Nydelige farger og heile 14 stempler??????!!!!! Utrulig bra jobba!

Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

Ewonne sa...

Tusen tack för din söta kommentar i min blogg, det betyder mycket när det kommer från en så duktig kortmakare som du ♥♥♥
Och ditt kort är fantastiskt underbart vackert och wow för 14 stämplar!!!
Klem
Ewonne

Pia sa...

wow et rålækkert kort sååå flot i farver og opsætning. Tak for søde kommentarer, det varmer

Hanne sa...

Dette kortet er virkelig flott! Masse nydelige detaljer og et fint stempelmotiv:)