søndag 29. mars 2009

"Gorjuss" fjortis-bursdag..

Niesa mi fyller 14 år i dag. Jeg måtte jo selvfølgelig lage et kort til henne. Synes disse gorjuss-jentene er så herlige, så en av dem fikk æren av å pryde kortet. Har brukt mønsterark fra Basicgrey. Sommerfuglene er klippet ut av et ark fra Webster`s Pages. Den store blomsten er fra Petaloo (tror jeg). Metallpynten inni den er fra Prima, det er resten av blomstene også. Ellers har jeg brukt blonde, kakeserviett og en ramme klippet ut fra en overlay. Den ideen (overlayen, altså), har jeg fått av Hilde.




Ellers så må jeg jo fortelle at jeg allerede hadde fått award av Hanne også. Jeg hadde bare ikke sett det! (litt flaut, *rødmer*). Veldig glad for dem begge;o) Hanne har dessuten lært meg å legge bloggadressa under navnet. Det var så moro å få til, at jeg måtte gjøre det maaaaange ganger. Tusen takk for både award og den flotte forklaringa di, Hanne!
En riktig god søndagskveld, Hanne

16 kommentarer:

Elisabeth sa...

Nydelig "fjortis" kort du har laget. Her var det masse fint, jeg kommer definitivt til å besøke bloggen din flere ganger. Jeg skal legge deg i blogglista mi med en gang.

Ellen sa...

Dette kortet likte jeg kjempegodt! Mange flotte detajer og nyyydelige farger!

Carina sa...

Wow! Dette var helt nydelig!

Bente sa...

Nydelig kort, så flotte detaljer!!

Camilla sa...

Wow så lekkert!! Tipper fjortis'en er fornøyd med dette kortet;)
Klem, Camilla.

Jannhild sa...

Nyyyydelig flott kort til fjortis'en :)
Lekkert!!
Klem, Jannhild

Riet sa...

wowww Hane,what a beautiful cards,l love them all.

hugs Riet.x

Pia sa...

Wooow det er et super flot kort, skønne farver og pyntet sååå flot

Karita sa...

Oh my!! Such a beautiful card! I just love your colouring, it´s so beautiful.
Have a great week :)

Hugs,
Karita

Erica sa...

UNDERBART kort!!! Din färgläggning är verkligen superfin! Har tittat lite på dina andra kort också, helt underbara de med! Hit kommer jag definitivt på besök fler gånger!

Kram, Erica

Ewonne sa...

Wow, jag har sagt det innan och jag säger det igen, du är bara så BRA!!!! Detta kortet är helt underbart!!

Gunhild sa...

Så nyydelig! Har akkurat bestilt meg dette stempelet selv, og gleder meg ikke mindre til å få det etter å ha sett ditt fantastiske kort! Utrolig lekker fargelegging!

Klem fra Gunhild

Maya sa...

Nyyydelig kort i lekre farger!
Og så mange herlige detaljer!!!

Tusen takk for gratulasjoner inne hos meg,og for flotte ord *klem*
Ha en flotters tirsdag!
Klem fra Maya :)

Gunilla/Nilla sa...

Vilka fantastiskt fina kort du gör!
Underbar färgläggning och så mysiga detaljer.

Ha en bra dag/Gunilla

Hanne sa...

Hahaha, så morsomt med den linkinga... og kortet er jo fantastiks flott! Nydelige farger, og de detaljene du klarer å få med, passer så godt og nei, jeg mangler liksom superlativene her inne...

... men ønsker deg en god dag! Jeg skal ut og kjøre en tur til kysten og treffe en gammel venninne, blir kos! Klem klem :)

Iren sa...

Dette var sååå nydeligt!!!